Campania internațională de proiecții nocturne dedicate promovării noii colecții Runway a ajuns acum la București. Seara de 14 august a fost prima din cele 4 dedicate campaniei locale, proiecţiile continuând până pe 17 august.
Proiecțiile se defășoară pe câteva clădiri din zone cheie ale Bucureștiului precum Piața Alba-Iulia, Piața Universității sau Piața Romană. Spotul este proiectat, începând cu ora 21.00, succesiv, în locații alese spontan, în funcție de trafic și de specificul clădirilor din zonă. Campania de proiecţii dezvăluie noul spot Puma – Sportlifestyle, ce include piesa “New Shoes” a lui Paolo Nutini. Aceasta face parte din albumul de debut al artistului, “These Streets”, album multiplu premiat cu platină pentru volumul de vânzări internaţionale.
Campania promovează noua colecție Puma Runway și a fost demarată la nivel regional împreună cu ZenithOptimedia International şi Posterscope Global, Londra. Proiecțiile au început pe 31 iulie în Dubai și Johannesburg și se desfășoară în 22 de orașe din 14 țări din EEMEA/India.
„Suntem încântaţi că facem parte din acest proiect internaţional şi că putem transmite chiar în perioada Jocurilor Olimpice ideea unui stil de viaţă ce îmbină sportul, muzica, amuzamentul şi că putem reda prin aceasta, plăcerea de a purta ţinute frumoase şi confortabile. Bucuria mişcării rămâne elementul esenţial pentru o viaţă frumoasă.
Colecţia Runway prezentată în proiecţiile făcute pe clădiri , se află acum în magazine şi a fost arătată pentru prima dată, doar jurnaliştilor, în luna noiembrie a anului trecut, când aceştia au dat câte un pronostic cu privire la numărul de medalii pe care le va caştiga România la Jocurile Olimpice. Nu am uitat angajamentul nostru şi asa cum am promis, după ce vom vedea rezultatele finale, vom oferi “medalia noastră” jurnalistului cu cea mai bună intuiţie”, a declarat Adina Militaru – Marketing Manager PUMA Romania.
Colecția PUMA Runway include piese vestimentare, accesorii și pantofi, într-o combinaţie de influențe sport și linii elegante. Colecția se axează pe îmbunătăţirea performanţelor în atletism și constituie punctul de referinţă al prezenţei Puma la Jocurile Olimpice de la Beijing. Piesa de rezistență a colecţiei este pantoful Cell Meio, un accesoriu stilat şi inovativ.
{mosloadposition user10}