Campania concepută pentru lansarea SEAT Altea XL a primit medalia de bronz la ceremonia de decernare a premiilor premii Euro Effie. Campania a fost concepută de către Atletico Internacional Advertising, agenţia de publicitate a companiei SEAT.
Prestigioasele premii Euro Effie, oferite de către Asociaţia Europeană a Agenţiilor de Comunicare, au rolul de a răsplăti campaniile care au obţinut un succes notabil pe cel puţin două pieţe europene.
Lucrările premiate în acest an au fost evaluate conform celor mai stricte criterii de selecţie din istoria premiilor Euro Effie. Numai 14 campanii au primit un trofeu.
„Toys”, campania SEAT premiată, a fost realizată pentru lansarea SEAT Altea XL şi a înregistrat un succes remarcabil pe cinci pieţe mari din Europa. Spotul publicitar a impulsionat vânzările cu 25% pe unele dintre cele mai dificile pieţe din Europa şi a atras noi cumpărători pentru marca SEAT (8 din 10 provenind de la alte mărci), câştigând astfel teren în faţa a 5 din cei 6 concurenţi rămaşi în cursă.
Pe lângă medalia de bronz de la Euro Effie 2008, spotul publicitar „Toys” a obţinut diverse premii de creativitate:
– Festivalul Internaţional de la New York Pentru Toate Mediile Publicitare, 2007, Medalia de bronz la nivel mondial la secţiunea „Animaţie asistată de calculator”
– Festivalul Internaţional de Film Publicitar Auto, 2007 (Marcus), Premiul pentru Europa
– Festivalul Internaţional de Film Publicitar Auto, 2007 (Marele Premiu)
Textul şi fotografiile sunt disponibile online atât la adresa www.presa.porscheromania.ro, cât şi pe site-ul media SEAT (//media.seat.com).
{mosloadposition user10}