de retea si exportata in Europa
Publicis Romania a realizat, in luna decembrie, campania de lansare a modelului Renault Twingo seria limitata Miss Sixty. Construita in jurul asocierii cu brand-ul Miss Sixty, campania a inclus componente dezvoltate local (digital, social media, presa, decorarea showroom-urilor Renault si a magazinelor Miss Sixty, expunerea masinii in centre comerciale) si adaptarea spotului TV realizat de Publicis Conseil.
Interactivitatea a avut rolul decisiv in abordarea campaniei, principalul obiectiv constand in introducerea noului Twingo in conversatiile publicului-tinta. Toate canalele utilizate au directionat audienta catre site-ul dedicat campaniei, www.renault-twingo.ro.
Rezultatele campaniei au fost peste asteptari: site-ul a inregistrat intr-o singura luna peste 62.000 de vizitatori unici, peste 7.000 de quiz-uri au fost jucate si peste 1.700 de recomandari ale site-ului au fost trimise. Pe profilul de Facebook s-au inregistrat peste 17.300 de vizualizari si mai mult de 850 de like-uri.
In urma succesului obtinut, campania a fost premiata de reteaua Publicis si solicitata pentru a fi difuzata in Olanda.
Echipele participante la campania Renault Twingo seria limitata Miss Sixty au fost formate, din partea Publicis Romania, din: Razvan Soare – Copywriter, Bogdan Nestor – Art Director, Razvan Capanescu – Creative Director, Kati Szasz – Account Manager, Victor Maier – Junior Account Executive si Catalin Albu – Client Service Director. Din partea Renault, au participat: Andreea Guinea – Sef Departament Publicitate, Internet si CRM, Ioana Stirbu – Responsabil Internet si CRM, Alina Cornea – Responsabil Publicitate si Mihai Bordeanu – Director de Marketing.