Background:
Bramac este leader pe piata acoperisurilor din mortar de ciment, compania fiind prezenta pe piata romaneasca de mai bine de 15 ani.
Compania Bramac a reusit sa se impuna pe piata europeana de profil, fiind prezenta in tari precum: Austria, Ungaria, Slovacia, Cehia, Slovenia, Croatia, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Bosnia-Herzegovina.
In septembrie 2004 Bramac a inaugurat la Sibiu prima fabrica din Romania destinata productiei de tigle si sisteme complete de accesorii la standardele internationale Bramac.
Campania de imagine Bramac 2010,”Protejeaza cu adevarat”, a fost realizata in urma unui brief curajos si provocator primit de la client, atat din punct de vedere creativ cat si ca buget disponibil.
Scop:
S-a dorit o crestere a notorietatii marcii si evidentierea acesteia printr-o campanie indrazneata.
the Syndicate a fost desemnata castigatoare in urma unui pitch la care au participat 3 agentii.
Concept creativ:
Abordarea strategica si creativitatea s-au concretizat intr-o campanie indrazneata, care certifica atributele acoperisului Bramac intr-o metafora: scotianul, suficient de masculin si sigur pe sine incat sa poarte fusta, fusta realizata din tigle Bramac deoarece ofera protectia suprema impotriva oricaror factori exteriori de agresiune sau clima.
Scotianul a aparut ca un reper de masculinitate, conturand arhetipul eroului din vremurile noastre, eroul care poarta Bramac pentru a proteja lucrurile de pret. Un acoperis bun este important deoarece sub el se afla tot ceea ce este pretios si vrei sa protejezi: familie, bunuri, viata in general.
Protectia suprema, de care consumatorul beneficiaza in cazul acoperisului Bramac, asigura o relaxare deplina, chiar in prezenta conditiilor vitrege exterioare, din ce in ce mai prezente in zilele noastre.
Acoperisul Bramac are traditie in frumusete si distinctie, fiind recunoscut pentru aceste atribute, sustinute de caracteristici tehnice de top precum: durabilitate, siguranta, transfer termic minim, izolare fonica.
Pentru a comunica sintetic, din punct de vedere vizual, beneficiile acoperisului Bramac, the Syndicate a construit 3 iconuri care sa redea simbolic aceste atribute, care insotesc vizualul campaniei de imagine.
Abordarea diferita, cel putin in categoria materialelor de constructii, evidentiaza reclama si o face memorabila, lucru dovedit de cercetarea de piata desfasurata in luna septembrie de catre compania AC Nielsen, care certifica faptul ca reclama a fost vazuta si placuta de catre publicul tinta.
“A fost o campanie construita in intregime conform abordarii Before-the-Line, After-the-Line” TM the Syndicate, declara Razvan Vasiloiu, responsabil de strategia companiei.
Implementare:
Pentru Campania de imagine Bramac “Protejeaza cu adevarat”, the Syndicate a oferit clientului sau servicii de strategie, creatie, productie audio-video, sedinta foto, media planning & buying, campania de imagine fiind prezenta pe urmatoarele medii: TV, internet, outdoor, indoor, presa si POSM conventionale si neconventionale in locurile de vanzare.
Clientul a fost foarte multumit de aceasta campanie, care i-a crescut vanzarile intr-o piata in scadere, si a consolidat imaginea marcii Bramac, leader pe piata acoperisurilor din mortar-ciment, declara Monica Tarnovean, executive director the Syndicate.