Contextul: Campania de comunicare Coca-Cola Zero de anul acesta a cuprins si actiuni de sampling la mare si in diferite orase din tara, cu promoterii Coca-Cola deghizati in Ochiul din reclame. In cadrul acestor samplinguri, consumatorii au fost supusi unui blind test de Coke Zero si au putut face fotografii cu “Ochiul” promoter Coke Zero.
Scop: Pentru a oferi consumatorilor pozele facute cu ei in timpul samplingului Coke Zero, pe o platforma digitala si intr-o maniera creativa si funny, MRM Worldwide Romania a creat proiectul "Zero Comix" – online la www.zero.coca-cola.ro/sampling.
Concept creativ: Ideea creativa a constat in realizarea unei serii de Comix-uri cu replici acide, pline de umor si zeflemitoare, in stilul Zero – majoritatea bazate pe expresii arhicunoscute continand cuvantul “ochi”.
Tactici: Exista pe site 6 variante de comix in care iti poti incadra poza cu tine si promoterul "Ochi" si pe care ti-o poti downloada apoi pe email. Poti sa navighezi prin galeria de poze dupa oras, data si zona in care te-ai intalnit cu "Ochiul".
Iar daca nu ai fost abordat de promoterii Coke Zero, iti poti incarca o poza pe site si obtine commix-uri cu tine si “Ochiul”, descarcabile de pe acelasi site.
Rezultate: Zero Comix a fost promovat prin intermediul unui newsletter trimis catre baza de date de consumatori ai Coca-Cola. In doar 2 saptamani de la lansare au fost inregistrati pe aceasta pagina aproximativ 9000 de vizitatori unici.
Case Study oferit de McCann Erickson {mosloadposition user10}