Astfel am ajuns la strategia de a integra produsul in traditia romaneasca.
Mesajul : Algocalmin singurul care ne cunoaste durerile noastre romanesti si stie cum sa le aline, bazat pe un element specific, foarte drag romanilor : cantecul lautaresc de dor si jale. La fel cum, traditional, muzica alina durerile Carpato-Danubiano-Pontice, Algocalmin alina durerile fizice.
Pentru a ne atinge publicul tinta am folosit urmatoarele mijloace media :
1 TV – ca mijloc principal
2 presa
3 materiale la punctele de vanzare
Rezultatele campaniei au fos evaluate din punct de vedere al obiectivelor de marketing si al celor de comunicare rezultand ca Algocalmin. Te doare romaneste iti trece romaneste s-a tradus printr-o depasire a obiectivelor de vanzari si crestere a cotei de piata precum si printr-o innoire a perceptiei consumatorilor asupra brandului.
Campania de comunicare s-a bucurat de asemenea de succes, in urma studiilor reiesind ca s-a pozitionat in 2005 pe locul 2 in mintea consumatorilor din punct de vedere al recunoasterii spontane a sloganului si a spotului TV.
In concluzie, campania Algocalmin.Te doare romaneste iti trece romaneste, prima campanie de comunicare a brandului Algocalmin in peste 40 de ani de prezenta pe piata si-a depasit obiectivele initiale si a devenit una dintre campaniile castigatoare anul acesta la EFFIE.{/viewonly}
{mosloadposition user10}