Prima campanie globală din istoria PayPal
PayPal, liderul şi cea mai mare companie de plăţi din lume, demonstrează capacitatea unică pe care o are în înţelegerea modului în care oamenii percep şi folosesc banii, în cadrul primei campanii globale din istoria brandului.
Ideea aflată la baza campaniei este că oamenii au acum mai multă putere decât oricand – de a crea noi modalităţi pentru a se conecta, plăti sau face tranzacţii aşa cum doresc. PayPal este liderul acestei mişcări, oferindu-le consumatorilor mijloace uşoare, sigure şi intuitive pentru a face plăţi oriunde şi oricând doresc.
Campania globală de brand “Powering The People Economy,” a fost dezvoltată de Havas Worldwide şi include declinări pe TV, în print, digitale, OOH, execuţii experienţiale, in-store și în social media. Spoturile TV ale campaniei vor fi inițial difuzate în Germania, Marea Britanie, Australia și Statele Unite.
“PayPal are oportunitatea și responsabilitatea de a-i ajuta pe oameni să preia controlul asupra propriilor bani și să-i folosească în orice fel doresc, prin intermediul unor experiențe plăcute și unitare,” spune David Marcus, președintele PayPal. “Powering The People Economy este o recunoaștere a ceea ce utilizatorii noștri trebuie să se aștepte și să ceară de la noi – experiențe de plăți sigure, ușoare și convenabile care înlătură obstacolele și îi aduc mai aproape de ceea ce-și doresc”
“PayPal crede într-o lume care lucrează în beneficiul oamenilor și nu altfel,” spune Christina Smedley, Vice President Global Brand PayPal. “Prin intermediul produselor noastre, facem viața consumatorilor mai ușoară prin modalități tangibile, practice și magice și construim o lume care face viața de zi cu zi mai ușoară și mai simplă pentru toata lumea. Esența acestei noi campanii este reprezentată de prioritizarea oamenilor, nu a instituțiilor”
“Obiectivul nostru este să dăm o voce contemporană, umană și populistă unui brand care face lucruri uimitoare pentru oamenii obișnuiți. În loc să descriem numai beneficiile, ne-am concentrat pe ceea ce face PayPal pentru oameni – modul în care brandul provoacă și schimbă status quo-ul. Powering The People Economy vine ca o extensie firească a acestei idei,” spune Matt Weiss, Global Chief Marketing Officer Havas Worldwide.
Axate pe generarea unei înțelegeri globale active a PayPal, reclamele TV vor fi difuzate de principalele rețele de televiziune de pe o multitudine de piețe, însoțite de declinări în print și digital, pe parcursul verii și în toamna anului 2014.
Noua campanile reprezintă mai mult decât o acțiune de marketing și include și noua identitate de brand și noul logo ale PayPal, realizate de fuseproject și care prezintă o imagine a brandului modernizată și adaptată lumii mobile. Noua identitate va fi introdusă pe toate produsele, în comunicarea de marketing și materialele colaterale ale PayPal, precum și pe canalele online ale companiei, inclusiv pe PayPal.com, PayPal-Forward.com și canalele social media.
Spoturile TV sunt accesibile prin accesarea link-ului //bit.ly/PPEvideo, iar informații suplimentare sunt disponibile la //bit.ly/PPFbrand.