Campania lansata de postul Radio Vacanta si World Vision Romania – "Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanta", a fost nominalizata la Romanian PR Award 2010, categoria "Buget -/Creativitate +".
Scopul proiectului desfasurat in perioada 15 iunie – 15 august 2010, la Mamaia, a fost reducerea numarului de copii care se pierd anual pe plaja. Copiilor cu varste mai mici de 7 ani le-au fost oferite “bratari de vacanta”, iar parintilor materiale informative cu privire la traficul de persoane. De asemenea, pe plaja din fata postului de radio au fost organizate jocuri si concursuri interactive pentru intreaga familie.
In cadrul categoriei "Buget – / Creativitate +", alaturi de campania Radio Vacanta, au mai fost nominalizate: „Campanie de responsabilizare privind problema infertilitatii in Romania” (Asociatia SOS Infertilitatea), "Banca de alimente” (Crucea Rosie Romania & Lowe PR) si „Campania Earth Hour 2010” (WWF Romania). Numarul total de nominalizari pentru premiile de anul acesta se ridica la 49, din 110 de proiecte trimise juriului.
Castigatorii celei de-a 8-a editii a competitiei Romanian PR Award 2010 vor fi desemnati miercuri, 6 octombrie, in cadrul unei gale ce va avea loc la Palatul Parlamentului.