Ieri seară, 3 Iunie 2013, “Campania Avon pentru sănătatea sânilor” a câștigat premiul I la categoria Proiecte și Campanii de CSR în cadrul celei de-a 11-a ediții a Galei Societății Civile. Campania inițiată de Avon, a fost concepută și realizată de echipa Starcom MediaVest Group pentru Avon Cosmetics și Fundația Simte Românește.
De 10 ani, Avon Cosmetics România împreună cu Starcom susțin “Campania pentru sănătatea sânilor” – o amplă campanie de educare și informare, dedicată luptei împotriva cancerului la sân. Ediția de anul acesta a campaniei a constat într-un program naţional de control mamografic gratuit, oferit femeilor 40+ cu venituri sub 1000 de lei/lună. Campania s-a desfășurat în perioada august – noiembrie 2012, fiind promovată pe TV printr-un testimonial susținut de Andreea Marin-Bănică, în mediul online, în print (peste 18 reviste de femei), OOH, dar și prin evenimente locale.
Din punct de vedere execuțional, timp de zece săptămâni, femeile au fost invitate să se înscrie în program pe siteul campaniei www.stopcancerlasan.ro, respectând condiţiile de înscriere (40+y.o., venit sub 1000 ron/lună). În acest moment, aproximativ 6000 de femei solicită un control mamografic gratuit. Donațiile au putut fi făcute în cadrul teledonului ,,O mamografie, o viaţă salvată”, special realizat și difuzat în direct din studiourile Kanal D.
Totodată, campania a fost realizată în parteneriat cu Fundația Regina Maria și cu sprijin deosebit din partea postului de televiziune Kanal D, dar nu în ultimul rând al tuturor celor care s-au implicat în această campanie.
“În 2012, de dragul femeilor și pentru a celebra cei 10 ani de implicare, ne-am propus să trecem de la o campanie de informare, la o campanie a promisiunilor reale, a acțiunii concrete. Suntem fericiți că această campanie de suflet pentru mulți dintre noi, a fost recunoscută și premiată în cadrul unui eveniment care-și propune să transforme binele social în senzațional!” a declarat Corina Bernschutz, Director de Inovație Starcom MediaVest.
“Campania pentru sănătatea sânilor a trecut deja în al doilea deceniu de existență, prin urmare avea nevoie de un alt nivel de implicare, dar cu același partener de încredere, Starcom MediaVest Group, prin Fundațoa Simte Românește . După ce am acoperit țara cu donații în cadrul celor mai importante centre oncologice, după campanii de informare și sensibilizare a publicului feminin pentru depistarea precoce a cancerului mamar, am demarat poiectul O mamografie, o viață salvată, un parteneriat Avon-Regina Maria cu sprijinul Kanal D prin care am asigurat unui numâr de peste 4500 de femei mamografii gratuite, parțial în urma unui teledon de succes organizat în premieră de o companie comercială. Suntem onorați să lucrăm pentru o cauză mai mult decât pentru orice deziderat de frumusețe sau inovație." a declarat Raluca Kisescu, Director de marketing Avon România și Moldova.
{mosloadposition user9}