În 1993 Calvin Klein avea să fie numit cel mai bun designer american. Cum a reușit un brand lansat cu 53 de ani în urmă să surprindă cu fiecare campanie lansată și, mai mult decât atât, să transforme niște item-uri banale – jeans & lenjerie – în niște piese statement din garderoba oricui, revoluționând astfel industria fashion?
Rămând fidel unei abordări stilistice dar care depășește cu mult aceste granițe: crearea unor piese minimaliste, incluzive, accesibile stilistic, cu linii iconice care îți oferă libertatea să-ți exprimi personalitatea.
În campania colecției Primăvară/Vară 2021, mesajul lui Janaya Future Khan venea ca o reafirmare a tuturor principiilor CALVIN KLEIN: „Nu trebuie să îi facem pe oameni să vadă lumina. Trebuie doar să fim lumina.” Pentru că despre asta este vorba atunci când porți Calvin Klein, ca tu să strălucești, ca tu să-ți spui liber povestea și să dai sens hainelor pe care le porți, nu invers.
Perspectiva poate încă părea „scandaloasă” pentru cei care nu rezonează cu viziunea Calvin Klein precum s-a întâmplat și în anii ’80 din cauza campaniei cu Brooke Shields și mesajul considerat provocator: “Do you know what comes between me and my Calvins? Nothing.” Ce a deranjat? Senzualitatea.
Campaniile controversate CALVIN KLEIN au continuat. În anii ’90 brand-ul american a șocat din nou prin campania cu Kate Moss și Mark Wahlberg deoarece modelul englez a pozat topless, îmbrățișându-l pe actor. Ce a deranjat? Intimitatea.
Piesele CALVIN KLEIN au fost și vor fi îndrăznețe, senzuale, iconice și te vor ajuta mereu să-ți exprimi personalitatea. Tu decizi cum ești în #MyCalvins.
Descoperă colecțiile CALVIN KLEIN în magazinele Calvin Klein din România.