Prin noua campanie, minimalismul specific brand-ului Calvin Klein devine o pânză dedicată explorării creative, revenindu-se asfel la lucrurile considerate a fi esențiale. Piesele statement, create în mod conștient cu această caracteristică, cum ar fi tricoul alb perfect, siluetele clasice/de arhivă din denim și lenjeria de corp cu monograma iconică a brand-ului, oferă posibilitatea unei exprimări de sine nelimitate. Devin o pânză goală (a Blank Canvas).
Fotograful Mario Sorrenti și regizorul Terence Nance sunt cei care au surprins prin imagini intime și suprarealiste, prin dialog și mișcare, povestitorii, vizionarii și creatorii de astăzi, care își împărtășesc propriile istorii.
Distribuția:
Anthony Ramos, actor, muzician
Janaya Future Khan, creator de conținut, futurist, activist
Jacob Elordi, actor
Koffee, muzician
Megan Thee Stallion, rapper
Queer Skate LA, colectiv de skateri din Los Angeles, California
Rina Sawayama, cântăreață – compozitoare
Sage Elsesser, muzician și skateboarder
Vinson Fraley, dansator
Despre produse:
Noile oferte din colecția Primăvara 2021 se concentrează pe stiluri fundamentale. În gama Underwear, tehnologia Air Fx Tech permite pielii să respire mai bine. Confortul este reinterpretat, modelând iconicele siluete Calvin Klein, prin utilizarea materialelor ce provin din surse sustenabile. În gama Jeans, piesele monocromatice, neutre din punct de vedere al genului, precum jachetele trucker și maiourile din bumbac sunt destinate să devină piese statement în garderoba fiecăruia.
Credite pentru campanie
Fotograf: Mario Sorrenti
Regizor: Terence Nance
@calvinklein
#mycalvins