Calvin Klein, Inc. a anunțat că Jacob Jordan, care lucrează în calitate de consultant cu Calvin Klein din mai 2020, se va alătura echipei în poziția de Global Chief Merchant and Product Strategist.
În acest rol, Jacob va supraveghea strategia de comercializare, la nivel global și în America de Nord. De asemenea, Jacob va colabora îndeaproape cu liderii de brand și marketing și va lucra în parteneriat cu echipa de design, condusă de Suzanne Barton, Chief Product Officer, pentru a crea strategii globale de produs pentru categoriile cheie și produsele vedetă Calvin Klein, cu ajutorul cărora se poate crea un cadru global de dezvoltare al produselor.
Activitatea lui Jacob va fi supervizată de Cheryl Abel-Hodges, Chief Executive Officer.
Acesta a spus: „De când s-a alăturat brand-ului ca și consultant, Jacob a lucrat în mai multe departamente pentru a maximiza impactul categoriilor de produse Calvin Klein, din perspectivă comercială și de marketing, în timp ce a construit strategii care să ridice produsele vedetă. Sunt încrezător că background-ul bogat al lui Jacob, alături de creativitate și cunoștințele sale de merchandising vor duce la crearea unor povești de produse consistente și convingătoare la nivel global, care vor rezona cu ai noștri consumatori. ”
Experiența anterioară a lui Jacob include domenii precum fashion, tech și artă, ocupând diverse funcții în companii precum Apple, Louis Vuitton, Thom Browne și Helmut Lang. Expertiza sa constă în transformarea ideilor mari în produse, proiecte și experiențe concrete. La Apple, a fost forța creativă din spatele proiectelor speciale, cum ar fi colaborările Apple Watch Hermès și Apple Watch NikeLab, și a condus inițiativa Apple [AR] T, un parteneriat cu New Museum, care conținea lucrări originale ale unor artiști de renume transpuse în Realitatea Augmentată.
A fost producătorul executiv al primului lungmetraj documentar al lui Ryan McGinley și este consilier voluntar în cadrul Consiliului pentru tehnologie și inovație de la Muzeul Guggenheim din New York.