trecerea de la “mesaj” la “conversație”
Începând cu luna septembrie a acestui an, agenția de marketing digital a grupului McCann Erickson România are un nou Managing Partner în persoana lui Călin Buzea. Fost angajat al agenției McCann Erickson în perioada 2004-2006, și persoana care, în doar un an și jumătate, a condus în Cehia o agenție de presă cu 5 milioane de euro cifră de afaceri, Călin Buzea se întoarce în cadrul grupului pentru a conduce divizia de digital MRM Worldwide România.
Călin Buzea, 33, absolvent de finanțe și masterand în publicitate, a venit la conducerea MRM de pe o funcție apropiată comunicării: Business Director în cadrul Mediafax România. Experința sa profesională este rezultatul obținut de-a lungul unei cariere în companii precum Vodafone România, McCann Erickson, Mediafax România sau Mediafax Cehia, unde a ocupat funcția de director executiv.
“MRM este o companie cu un potențial foarte mare datorită oamenilor ce o compun și a partenerilor cu care lucrează. Din acest moment, ritmul ei de dezvoltare trebuie accelerat pe fondul suportului din grupul McCann și al proiectelor partenerilor noștri. Vreau ca echipa existentă să fie structurată și dezvoltată astfel încât să putem răspunde cât mai bine și mai repede clienților noștri pe toate segmentele unui proiect. Obiectivul nostru final este acela de a furniza ROI-ul dorit partenerilor. Mă bucur că multe dintre proiectele pe care le avem sunt provocatoare și ne vor permite să dezvoltăm soluții interesante care să depășească clasicul online și la care să ne referim ca la