Meciul din manșa retur a turului doi al UEFA Champions League a poziționat din nou PRO TV în topul audiențelor. Meciul de fotbal dintre Steaua și campioana Norvegiei Stromsgodset, încheiat cu scorul de 2-0, a strâns în minutul de aur (22.15) nu mai puțin de 3.3 milioane de români în fața televizoarelor.
PRO TV a fost lider de audiență pe segmentul publicului urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ratingul mediu fiind de 12.8 puncte de rating în intervalul orar 20:32 – 22:24, iar cota de piaţă de 33%. Antena 1 s-a clasat pe locul doi, cu 5.7 puncte de rating şi 14.6% cotă de piaţă, iar Kanal D a avut 2.1 puncte de rating şi 5.3% share. În minutul de aur 22:14, PRO TV a atins un vârf de audienţă de 18.2 puncte de rating şi 43.2% cotă de piaţă.
Media meciurilor de la Campionatul Mondial din Brazilia a fost de 6.4 puncte de rating și 22.3 cotã de piațã, adicã jumãtate din audiențele înregistrate de meciul transmis asearã de PRO TV. Doar 3 din cele 66 de meciuri de la Mondial au înregistrat audiențe mai mari decât meciul Stelei, cel mai urmãrit meci din 2014 al actualei campioane a României. În ultimii doi ani, meciurile Stelei au înregistrat audiențe mult mai mari decât meciurile echipei naționale.
În urma partidei de aseară cu campioana Stromsgodset, Steaua București s-a calificat în turul 3 din preliminariile Champions League. Campioana României este prima echipa din istoria României care va ajunge în Kazakhstan. Echipa condusă de Costel Gâlcă se va întâlni cu Aktobe pentru play-off-ul Ligii Campionilor. De 4 ori campioana Kazakhstanului, adversara steliștilor s-a calificat în turul 3, după ce a învins campioana Georgiei, Dinamo Tbilisi, cu scorul general de 4-0.