Pentru rebrandingul • calif (punctcalif), echipa brandului a oferit un adevărat spectacol vizual: cinci parașutiști care au aterizat la punct fix în spațiul Marina Limanu.
Calif a zis punct și de la capăt și a dat reset brandului: o nouă identitate vizuală, un nou concept de restaurant și un nou public căruia i se adresează: generația Z. Lansarea „manifestului culinar” al generației Z a fost și ea făcută într-un mod inedit.
• calif este un brand curajos, care a ales aproape întotdeauna calea neconvențională, atât că strategie de business, cât și ca strategie de marketing. Astfel, au decis să lanseze noul manifest de brand la conferința Social Media Seaside Camp, prima tabără de social media marketing dedicată conținutului vizual, organizată de revista Biz.
Ca parte a campaniei de lansare .calif, artistul de nouă generație Psihotrop a realizat o piesă manifest, însoțită de un videoclip. Acest manifest a fost adus pe un stick la Social Media Seaside Camp de către o echipă de cinci parașutiști care au aterizat la punct fix pe o pernă albă de 8 metri. În timpul saltului, parașutiștii au activat fumigene colorate în roșu și albastru, ceea ce a făcut ca efectul vizual să fie cu atât mai spectaculos.
Psihotrop a încărcat manifestul, în premieră, pe conturile de Social Media și YouTube • calif, întreaga acțiune fiind surprinsă printr-un live pe Facebook • calif și Insta Psihotrop.