În perioada 6-10 noiembrie 2022, compania CAHM, producător local de cosmetice hoteliere și de retail, participă la EquipHotel, cel mai important târg internațional pentru profesioniștii din sectorul hotelier, organizat la Paris, o dată la doi ani. În cadrul acestei ediții a prestigiosului eveniment, CAHM va lansa Perla de șampon un produs dezvoltat pe baza unor tehnologii inovatoare, patentate, ce revoluționează segmentul produselor de îngrijire a pielii, concentrând experiența de 14 ani a companiei, în fabricarea produselor cosmetice. În cadrul târgului de la Paris, compania va mai lansa un gel spumă 2-în-1, dedicat hotelurilor de lux, precum și demachiantul Cotton Pads, infuzat cu apă micelară.
“Este cea de-a treia participare a CAHM la EquipHotel și sunt extrem de mândru de modul în care vom fi prezenți. Vom lansa un CONCEPT inovator, brevetat, care sperăm că va contribui la confortul oamenilor ce se cazează în hoteluri. CAHM aduce la Paris o inovație absolută în industrie, propunând din România primul proiect de cosmetice hoteliere fără plastic, contribuind astfel la sustenabilitate” a declarat Andrei Severin, CEO, CAHM.
Perla de șampon, noutatea pe care brevetul CAHM o aduce pe piață, se reflectă în 2 aspecte de bază, aflate pe buzele tuturor în zilele noastre: mediu și protecție a vieții acvatice, pentru că întregul concept nu presupune consum de plastic, respectiv tot ce este legat de produsele cosmetice, de la dozator, la ambalare și cutii de transport; consum de energie fosilă – soluția CAHM aduce o reducere aproximativă de aproximativ 97% a dioxidului de carbon. Compania estimează că în perioada februarie – aprilie 2023 va putea începe producția de masă a produselor din cadrul acestui proiect, la dezvoltarea căruia a lucrat în ultimii 5 ani.
5 repere esențiale au fost luate în considerare în dezvoltarea acestui brevet unic la nivel mondial:
- să fie un produs fără utilizarea plasticului,
- să aibă o formă plăcută sau să fie un produs foarte la modă,
- să fie o formulare lichidă și nu un produs solid (conform preferințelor consumatorilor rezultate în urma cercetărilor companiei),
- să fie foarte hidratant și să facă spumă,
- să determine corectarea comportamentului oamenilor în ceea ce privește “timpul de spălare” și educarea generațiilor următoare pentru a dezvolta obiceiuri mai bune de igienă.
Lansările pregătite de CAHM vor fi prezentate în cadrul unui showroom conceput de artistul Vladlen Babcinețchi, în colaborare cu Mads Kreative Design Studio, iar Alexandra Catrangiu, designer vestimentar, va crea uniformele perlă ale delegației care va reprezenta la stand echipa companiei.