Campania de relansare a Cafenelei Vechi fost desemnată câștigătoare la categoria Food Service
Aseară, la Barcelona, campania de relansare a Cafenelei Vechi semnată de People Public Relationships Agency a câștigat Aurul la categoria Food Service în cadrul galei de premiere a Sabre Awards. People Public Relationships Agency a concurat pentru titlu alături de cele mai apreciate agenții de PR din EMEA și branduri internaționale precum STARBUCKS, SUBWAY sau McDonald’s.
În cadrul proiectului, People Public Relationships Agency a avut mai mult decât rolul unei agenții de comunicare, ci a fost un adevărat consultant de business. Pentru a readuce la viață atmosfera de altădată a Cafenelei Vechi, în spiritul celor 200 de ani de istorie, agenția a planificat în cel mai mic detaliu fiecare element – de la redecorarea interiorului și schimbarea meniului, până la campania de PR țesută în jurul celebrării a două secole de existență. În implementarea campaniei, echipa People a colaborat cu agenția de advertising Gavrilă și Asociații pentru componenta de creație și branding.
„Aplauzele primite aseară La Barcelona, din partea elitei PR-ului european din Orientul Mijlociu și Africa, ne întăresc convingerea că People Public Relationships Agency trebuie să continue să fie mai mult decât un consultant de comunicare. People este și va rămâne un partener de business”, a declarat Tudor Dăescu, Managing Partner la People. „Sunt foarte mândru pentru recunoașterea pe care două branduri românești, Cafeneaua Veche și People, au primit-o din partea unor nume extrem de puternice în comunicare.”
„Am primit vestea acestei reușite cu mare bucurie, iar mândria pe care o simt este cu atât mai mare cu cât un brand românesc încărcat cu istorie și foarte drag mie a ajuns atât pe buzele celor din Barcelona, dar și din Londra”, a declarat Robert Dumitru, proprietarul Cafenelei Vechi, aflat la studii în Marea Britanie. „Câștigarea Aurului la cel mai important festival european de PR de către business-ul pe care îl dețin este un pas uriaș pentru mine, ca student la European School of Economics, dar și pentru brandurile românești, care își câștigă locul binemeritat pe harta internațională a business-urilor de succes.”