După valurile de promoţii de la finalul lunii noiembrie, consumatorii români sunt "răsfăţaţi" cu promoţii prin care îşi pot achiziţiona mai convenabil cadourile de Crăciun. Magazinul online Oktal.ro a lansat campania "Anul acesta, şi Moş Crăciun cumpără de la Oktal", promovând comandarea cadourilor de pe internet şi primirea acestora prin curier, în siguranţă, evitând aglomeraţia shoppingului tradiţional, specifică acestei perioade.
"Cadourile de Crăciun sunt cele mai frumoase din an, căci spiritul Sărbătorilor de iarnă ne acaparează în cel mai frumos mod încă de la începutul lunii decembrie. Colinde şi muzică specifică peste tot, străzi şi vitrine împodobite, luminiţe şi ghirlande, oameni mai veseli şi care se bucură mai mult de fiecare clipă… cadourile împachetate sub brad cu hârtie colorată completează perfect acest peisaj", subliniază reprezentanţii magazinului Oktal.ro, care îi îndeamnă pe clienţi să fie Moş Crăciun pentru cei dragi, dar şi pentru ei înşişi.
"Cadourile sunt frumoase pentru că sunt cadouri, pentru că sunt surprize şi pentru că transmit sentimentele celor dragi. Cadourile sunt o modalitate de comunicare, o artă pe care o transmitem unii către alţii, care vorbeşte în locul nostru. Ne bucurăm de orice cadou, indiferent de valoarea acestuia".
Oktal.ro îi ajută pe cei care doresc idei de cadouri pentru cei dragi, oferind produse în promoţii de final de an. Pentru că dorinţele sunt multe, dar resursele nu sunt mereu aşa cum ne dorim, clienţii Oktal.ro au la dispoziţie şi achiziţionarea de produse cu carduri de credit, inclusiv în rate cu 0% dobândă. Credit Europe Bank (prin CardAvantaj), Raiffeisen Bank, BRD Finance, Banca Transilvania (prin programul Star BT) şi Cetelem sunt partenerii financiari care le permit clienţilor Oktal.ro să cumpere toate produsele dorite. Soluţiile de finanţare de la Credit Europe Bank, Cetelem şi BRD Finance (card de credit şi credit clasic) sunt acceptate direct online, în timp ce soluţiile oferite de Raiffeisen Bank şi Banca Transilvania îi pot ajuta pe clienţii care plătesc în showroom-ul Oktal.ro din Bucureşti.
Oktal.ro a lansat şi un concurs ce întregeşte „peisajul de iarnă”: cei care se abonează la newsletterul Oktal în perioada 8 decembrie 2013 – 7 ianuarie 2014 au şansa de a câştiga unul dintre cele 5 week-enduri la ski. Fiecare premiu constă într-un pachet de 2 nopţi de cazare şi mic dejun pentru 2 persoane, la Hotel Cota 1400 din Sinaia, plus un voucher de 200 de lei la Şcoala de Ski PINGU. Pentru detalii complete, pagina campaniei poate fi accesată la adresa www.oktal.ro/vacanta-la-ski/aboneaza.php.
Oktal.ro garantează satisfacţia prin promisiunea de returnare a banilor în cazul în care clientul, în maxim 30 de zile de la achiziţie, doreşte să returneze un laptop sau netbook, nemulţumit de preformanţele acestuia – proces rapid şi uşor, fără penalităţi şi fără necesitatea invocării unui motiv.
De asemenea, Oktal.ro oferă "E-Service", un program complet gratuit care îi ajută pe clienţi să economisească timp şi bani. În perioada de garanţie a produselor, clienţii Oktal.ro pot completa online un formular, în cazul apariţiei unei probleme. Ulterior, un operator de service va prelua solicitarea şi va contacta telefonic sau prin e-mail clientul. Preluarea produsului defect va fi făcută de către un curier trimis şi plătit de Oktal.ro, iar returnarea produsului la client va fi făcută în aceleaşi condiţii favorabile pentru client.