Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cadouri pentru cele mai frumoase povesti de dragoste

NIVEA logo

De la NIVEA

Cu siguranţă te-ai identificat cel puţin o dată cu unul dintre celebrele personaje ale celor mai frumoase poveşti de dragoste – Romeo & Julieta, Tristan şi Isolda, Frumoasa şi Bestia, Cleopatra şi Marc Antoniu etc.

De Valentine’s Day, NIVEA te invită să intri în lumea magică a poveştilor de dragoste şi te răsplăteşte cu premii pentru tine şi perechea ta.

Caută în marile magazine promoterii NIVEA, în perioada 1 – 22 februarie 2013, cumpără produse NIVEA în valoare de minim 19 ron şi poţi câştiga, prin tragere la sorţi, una din excursiile în doi la Verona, oraşul îndrăgostiţilor.

În plus, un cadou special te aşteaptă, în fiecare magazin participant, la achiziţionarea de produse NIVEA de minim 19 ron!

Despre NIVEA

NIVEA, renumitul brand al companiei Beiersdorf România, este cea mai de încredere marcă de cosmetice şi produse de îngrijire a pielii din România1. După 100 de ani de existenţă, NIVEA continuă să susţină valori precum grija, dragostea şi atenţia pentru oameni cu fiecare produs din portofoliul său.

Apropierea de consumatori şi imensa forţă inovatoare, dată de cercetarea riguroasă, sunt secretele succesului NIVEA. Aceste calităţi, alături de strategiile de marketing puternice, au reuşit să menţină produsul în atenţia unui public în continuă schimbare şi diversificare. Celebrei cutiuţe albastre i-au urmat alte inovaţii fără de care nu ne putem imagina ritualul modern de îngrijire a pielii: primul produs pentru protecţie solară, primul lapte de corp, primul after-shave fără alcool, primul deodorant cu proprietăţi de îngrijire a pielii şi prima cremă anti-rid cu coenzima Q10, proprie pielii. La ce să ne aşteptăm mai departe? Experţii Beiersdorf AG Skin Research Center din Hamburg, unul dintre cele mai importante şi moderne centre de cercetare dermatologică din lume, elaborează noi ingrediente active, pun bazele a noi descoperiri care vor duce mai departe moştenirea unui veac de inovaţie şi calitate în îngrijirea pielii.

1 Conform studiului Reader’s Digest România 2010.

Bucuresti, 25.01.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.