În acest sezon, Pandora încurajează pe toată lumea să îmbrățișeze spiritul dragostei, BE LOVE. Deși toate cadourile reprezintă un simbol, adevărata semnificaţie a acestui sezon are legătură cu relaţiile dintre oameni. BE LOVE transcende emoțiile—este o forță puternică și transformatoare, care prinde viață prin acțiunile și interacțiunile noastre. Fie ca finalul de an să fie o sărbătoare a dragostei în cea mai profundă formă a sa, unde fiecare gest, mare sau mic, este o expresie a legăturilor durabile pe care le împărtășim.
Noua campanie include o distribuție de excepție, cu ambasadorii globali Pandora, Pamela Anderson, Chloe și Halle Bailey, alături de supermodelul Agyness Deyn și modelul Jocelyn Corona. Campania Pandora aduce în prim-plan esența conceptului BE LOVE, încurajându-ne să ieșim din tiparul cadourilor obișnuite şi să optăm pentru semnificaţie. Campania promovează momente de conectare, reflecție și înțelegere, unind oamenii prin puterea transformatoare a iubirii.
Pandora își extinde întreaga colecție de bijuterii inspirate din motivele de lumină și iubire, specifice acestei perioade. Având la bază modele de inspirație celestă și simboluri emblematice ale magiei sărbătorilor, fiecare bijuterie reprezintă un cadou plin de însemnătate pentru orice tip de iubire. Realizate din materiale premium, precum argint 925, aur de 14k, sticlă Murano suflată manual și diamante crescute în laborator, bijuteriile Pandora reflectă calitatea excepțională a momentelor pe care le sărbătoresc. Pandora face ca fiecare cadou să fie la fel de extraordinar ca iubirea pe care o simbolizează.
Directorii creativi ai Pandora, A. Filippo Ficarelli și Francesco Terzo, afirmă: „Am vrut să surprindem atmosfera festivă și plină de bucurie a sezonului, valorificând puterea luminii în toate formele sale.”
Pe măsură ce depășim tiparele cadourilor obișnuite, trebuie să ne amintim BE LOVE —să ne umplem inimile și întreaga lume cu aceasta, să o facem simțită și să transformăm toate momentele cu ajutorul ei.