De la Sf Nicolae pana la sfarsitul anului, Schwab iti ofera cumparaturi cu cel putin 10 procente mai linistite: TU iti alegi manusile, OTTO le face mai calduroase cu 10 procente, TU iti alegi fularul, OTTO il face mai colorat cu 10 procente, TU alegi covorasul de baie sau orice articol pentru casa, OTTO ii adauga 10 procente confort. In plus, pe toate le primesti pana la fotoliul tau din sufragerie. Iti faci linistit cumparaturile din catalogul Schwab pentru ca Schwab iti completeaza cadourile cu un discount de 10% pentru orice produs…..Cine are nevoie de stressul si nebunia magazinelor din perioada sarbatorilor?
Catalogul Schwab, membru OTTO, iti pune la dispozitie, peste 1.700 de articole impartite in trei categorii principale: imbracaminte, incaltaminte si articole pentru casa. Produsele din cele 220 de pagini sunt destinate atat femeilor, cat si barbatilor, si sunt livrate la domiciliul clientului sau la adresa specificata, in peste 60 de orase din tara. Perioada de livrare este de 4 saptamani pentru ca Schwab aduce din Germania articolele pe care tu ti le doresti.
Schwab, colectia de toamna – iarna 2006 este primul catalog german OTTO, lider mondial in domeniul vanzarilor prin intermediul cataloagelor si a intrat pe piata din Romania in toamna acestui an. Schwab poate fi comandat prin intermediul call center-ului disponibil de luni pana sambata intre orele 10-22 sau online la www.ottoonline.ro. De asemenea, catalogul este disponibil si in majoritatea magazinelor media Diverta.
Povestea OTTO a inceput in urma cu peste 55 de ani. Primul catalog, publicat in 1959 in numai 300 de exemplare oferea 28 de produse (incaltaminte) in 14 pagini. Astazi, catalogul principal cuprinde peste 100.000 de articole in fiecare sezon. Acestuia i se alatura alte 60 de cataloage specializate pe diverse domenii, de la moda si imbracaminte, articole pentru casa si decoratiuni diverse, pana la tehnologie de ultima ora.
La nivel mondial, in 2005, Grupul OTTO a avut o cifra de afaceri de aproximativ 15 miliarde Euro si peste 55.000 de angajati in mai mult de 19 tari. Unul din argumentele principale pentru care vanzarea prin catalog este o afacere care continua sa prospere in intreaga lume este lejeritatea procesului de alegere a articolelor dorite, faptul ca prin simpla rasfoire a unui catalog se poate scuti timpul pierdut in magazine. De asemenea, istoria brandului german este o garantie a calitatii produselor si a faptului ca articolele au aceleasi caracteristici cu cele prezentate in fotografii.
{mosloadposition user10}