Bicicleta care nu a ajuns niciodată sub bradul de Crăciun
Potrivit sondajului anual de Crăciun realizat de Compari.ro, cei mai mulți adulți din ziua de azi și-au dorit o bicicletă drept cadou de Crăciun, dar nu au primit-o niciodată în copilărie. Aproape 13% dintre toți respondenții și-au dorit ca părinții lor să o fi pus sub brad.
Pe locul următor, cu 6,3%, când erau copii, românii și-au dorit un telefon drept cadou de sărbătorile de iarnă, urmați de cei care și-au dorit un calculator/laptop sau o tabletă (3,12%). Cu o fragmentare semnificativă a răspunsurilor, respondenții au mai menționat că și-au dorit drept cadou de Crăciun iubire și atenție, animale de companie, frați și surori, păpuși, mașinuțe de jucărie. Aproape 4% dintre persoanele participante la sondaj spun că au primit de Crăciun tot ce și-au dorit în copilărie.
Studiul a fost realizat cu ajutorul unui sondaj online (CAWI) pe un eșantion de 1000 de respondenți, utilizatori ai site-ului compari.ro, la nivel național.
Despre Compari.ro și Heureka Group
Grupul Heureka reprezintă nouă țări din Europa Centrală și de Est, 23 de milioane de vizitatori pe lună și o gamă de peste 55.000 de magazine online. Misiunea principală a Grupului Heureka este de a conecta magazinele online și mărcile cu clienții. Scopul principal este de a ajuta magazinele online, mărcile și alți parteneri să ajungă la toți utilizatorii noștri din regiune și de a le oferi un sprijin maxim în toate aspectele. Grupul Heureka include, de asemenea, Árukereső.hu din Ungaria, Compari.ro din România, Pazaruvaj.com din Bulgaria, Ceneje.si din Slovenia, Jetfinije.hr din Croația, Idealno.rs din Serbia și Idealno.ba din Bosnia.