Retailerul internațional de fashion Cacharel a deschis recent un nou magazin de 196,26 mp în FASHION HOUSE Outlet Centre București. Acesta este actualmente singurul magazin de brand al Cacharel din România și comercializează exclusiv haine pentru bărbați.
Creat în 1962, la Nîmes, de catre Jean Bousquet, Cacharel este astăzi un brand de renume internațional, asociat cu ideea de tinerețe, lejeritate și rafinament. Cacharel a fost una dintre primele case de modă care, în anii ‘60, a prezentat o colecție pret-a-porter ca alternativă pentru haute-couture.
Succesul de care s-a bucurat Jean Bousquet a contribuit substanțial la notorietatea brandului Cacharel la nivel global.
“Suntem încântați că brandul Cacharel a ales FASHION HOUSE pentru deschiderea unui magazin de brand, singurul de la ora actuală din România, și suntem onorați să adăugăm această marcă apreciată în portofoliul outlet-ului nostru. Această deschidere reconfirmă strategia multor branduri internaționale mari, de fashion retail, care aleg conceptul de outlet în vederea extinderii și optimizării rețelei de distribuție la nivel regional”, a declarat Cornelia Nicolae, director de operațiuni retail al Grupului FASHION HOUSE în România.
Deschiderea magazinului Cacharel demonstrează încă o dată potențialul de creștere a pieței locale de retail și, mai ales, a FASHION HOUSE Group, singurul operator de centre de tip outlet din București.
Cu o suprafață de 15.500 mp, centrul din Militari înglobează peste 50 de magazine ale multor branduri renumite, în noiembrie 2020 urmând să fie inaugurată o a treia etapă de dezvoltare. Faza finală a proiectului urmează să fie dezvăluită publicului în 2021.
Odată cu deschiderea Outlet Centre-ului din Militari, în decembrie 2008, care a marcat prima investiție din România, Grupul FASHION HOUSE a inaugurat și un nou concept de poziționare a centrelor de acest tip în parcuri de retail de dimensiuni mari din Europa Centrală și de Est.
Până în primăvara anului 2021, FASHION HOUSE Group va inaugura al doilea outlet din București, lângă Cernica (ieșirea de pe autostrada A2). Centrul comercial va găzdui 59 de magazine, peste 50% din suprafață fiind deja închiriată.