Saatchi & Saatchi semnează campania de imagine pentru ”Arnos”, unul dintre cele mai populare branduri de paste făinoase din Transilvania, intrat, anul trecut, în portofoliul Tymbark Maspex România.
Campania, care a fost lansată la sfârșitul lunii septembrie, include un mix de canale de comunicare, printre care TV, radio, OOH și instore.
Campania de comunicare și repoziționare a brandului a fost construită având permanent în atenție principalele atribute ale pastelor Arnos: ingrediente simple şi naturale şi tradiţie, în directă legătură cu cerințele consumatorilor. ”Mâncarea bună se gătește cu ingrediente ca la mama acasă” a fost conceptul prin intermediul căruia echipa Saatchi & Saatchi și-a propus să redea autenticitatea brandului.
„Ca făcute-n casă” este noul slogan cu care vor fi relansate pe piață noile paste Arnos.
Echipa Saatchi & Saatchi formată din Andreea Bagita, Cristina Garlan, Lucian Cernat, Irina Popp, Octav Ioniţă, Vlad Giogu, Laura Iane – creaţie, Bogdan Ioniţă – strategie, Elena Catanchin – producţie audio-video, Carmen Bardă şi Bogdan Sonea – client service, a reuşit să combine toate „ingredientele” necesare pentru câştigarea pitchului organizat de compania deţinătoare a brandului de paste.
„Direcţia prezentată la finalul anului trecut, odată cu câştigarea brandului, a fost aprobată de către client fără modificări la nivel de concept, ci doar cu câteva comentarii execuţionale, lucru ce ne face să fim mândri. Ne-au selectat pentru ca am avut cea mai bună propunere din punct de vedere al strategiei de repoziţionare a brandului şi al creaţiei”, declară Carmen Bardă, Group Account Director, Saatchi & Saatchi.
Urmărind procesul de fabricaţie a pastelor Arnos, echipa Saatchi & Saatchi a constatat că acestea respectă îndeaproape reţeta tradiţională a pastelor făcute în casă, de unde şi ideea sloganului campaniei de imagine „Ca făcute-n casă”.
„Saatchi & Saatchi a venit cu propunerea cea mai potrivită pentru ceea ce brandul Arnos vrea să comunice: că este un produs cu tradiţie, realizat cu ingrediente simple şi naturale, paste ca făcute-n casă. Strategia de repoziţionare s-a pliat perfect pe actualele necesităţi de comunicare, iar creaţia a înţeles de la început ceea ce îşi doresc consumatorii noştri”, a declarat Cătălin Iagăru, managerul departamentului marketing instant, Tymbark Maspex România.
Nimic nu putea fi mai convingător în realizarea vizualului acestei campanii, decât includerea în scenariu a unor gospodine care lucrează în mod real în cadrul fabricii, ca în bucătăria lor de acasă şi care cunosc îndeaproape ingredientele folosite şi procesul tehnologic pentru producerea pastelor Arnos. Campania de imagine se va desfăşura la nivel regional, vizand cu precădere zona Transilvaniei.
SAATCHI & SAATCHI face parte din grupul Centrade care oferă servicii specializate complete prin departamentele şi companiile componente. Dedicată aceluiaşi credo ca şi întreaga reţea, Saatchi & Saatchi România îşi doreşte să fie un partener de afaceri care generează idei pentru a schimba lumea şi pentru a oferi rezultate memorabile. Printre cei mai importanţi clienţi Saatchi & Saatchi se număra: Intersnack (Chio), Toyota Romania, P&G (Ariel, Head&Shoulders, Pampers, OLAY), Raiffeisen Bank, Kraft Foods Romania (Milka), United Way Romania, Enel Romania.
ARNOS este unul din principalii producători de paste făinoase cu ouă din România, deţinând poziţia a-2-a în această categorie. În luna mai a acestui an, compania ARNOS a relansat pe piaţa din România, gama de paste ARNOS cu ouă sub o nouă înfăţişare. Pentru producerea pastelor Arnos se foloseşte un amestec optim de făinuri de la cele mai performante mori, iar calitatea pastelor este, în mod continuu, atent supravegheată. Distribuţia produselor se face la nivel naţional, în mod special în zona Transilvaniei.
Noile paste ARNOS cu ouă, prezente în 11 sortimente sunt ideale pentru prepararea unor mâncăruri rapide şi gustoase. Designul atractiv, calitatea superioară şi paleta diversificată de sortimente oferă garanţia unor produse de înaltă clasă.