si in acelasi timp sa reduca semnificativ costurile
John Swainson, CEO la CA, reprezentat in Romania de SolvIT Networks, a anuntat in cadrul a doua evenimente CA Expo ca situatia economica mondiala dificila a dus la o exigenta sporita a companiilor in ceea ce priveste valoare IT, lucru ce a facilitat acceptarea conceptului de “Lean IT.”
“Lean IT presupune utilizarea IT-ului pentru indeplinirea tintelor de afaceri, in cel mai eficient mod posibil. Presupune aplicarea inovatiilor practice cu scopul de a obtine acele rezultate care permit organizatiilor sa activeze mai eficient in acest mediu concurential.”, a spus Swainson audientei din Melbourne si Sydney.
Dr. Ajei Gopal, vice presedintele executiv al CA pentru Produse si Tehnologie, a fost de asemmenea prezent la aceste evenimente, realizand o demonstratie a “inovatiei practice” CA, utilizand noi tehnologii si modele de livrare care sa permita clientilor sa-si atinga tintele de afaceri.
Swainson a amintit trei clienti CA care utilizeaza cu succes conceptul Lean IT. Prima data el a descris cazul companiei Optus, un lider in telecomunicatii care si-a propus sa ajunga lider pana in anul 2010 in ceea ce priveste experinta clientului. Prin utilizarea produselor CA Wily Introscope® si CA eHealth® , compania a reusit sa obtina vizibilitatea necesara pentru a descoperi rapid cauza problemelor cat si pentru a identifica probleme in stadiu de dezvoltare, inainte ca acestea sa afecteze clientii. In acest caz, Swainson a spus ca “Lean IT presupune utilizarea IT-ului in cel mai eficient mod cu putinta, pentru a obtine cele mai bune rezultate de business, crestere si inovatie.”
Al doilea exemplu de companie care a imbratisat conceptul de Lean IT a fost, St.George, una dintre bancile de top din Australia. Aceasta a utilizat CA Wily Customer Experience Manager™ impreuna cu sistemul CRM recent instalat, pentru a rezolva problemele legate de timpul de raspuns. Vizibilitatea oferita de produsele CA a permis bancii sa diagniosticheze problemele si sa afle locatia acestora. Swainson a spus ca acest lucru ”a imbunatatit transparenta dintre IT si afacere si a oferit pentru companie cunostintele necesare pentru optimizarea operatiunilor si optinerea rezultatelor.”
In final, Swainson a vorbit despre Acxiom, una dintre cele mai mari companii de servicii de marketing interactive, a carei necesitate era refocusarea resurselor IT pentru un mers mai bun al afacerii. Compania intra in contact cu peste 375 milioane de clienti in fiecare luna. Solutia oferita permite companiei sa monitorizeze si sa administreze intregul mediu IT: infrastructura, performanta aplicatiilor, proiectele de mainframe si securitatea.
“Parteneriatele cu clientii functioneaza atunci cand ii ajutam sa reduca costurile si in acelasi timp sa creasca valoare IT in cadrul afacerii lor. Daca putem scadea costurile fie doar cu cateva procente iar banii economisiti sa fie investiti pentru a obtine o crestere a afacerii, aceasta ar putea reprezenta o propunere valoroasa pe care o facem clientilor nostri si care ar putea semnifica o turnura benefica pentru acestia”, a spus Swainson.
Swainson a incheiat prin a spune ca” Nu se stie cand actuala recesiune va inceta si situatia economica va incepe sa se redreseze, dar sunt convins ca tehnologia va deschide drumul catre aceasta redresare – deoarece este cheia inovatiei in afaceri. Companiile care pun accent pe inovatie sunt cele care vor avea success si acum si pe viitor. Organizatiile care investesc astazi vor fi primele care vor putea profita de ocazii atunci cand aceste se vor ivi. Asta este ceea ce face CA – investeste in oameni, procese si tehnologie. Acesta este lucrul care trebuie facut acum. Cand se iveste oportunitatea, cresti miza.”
{mosloadposition user10}