Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CA a fost numita lider pe piata mondiala de Job Scheduling pentru anul 2008

SolvIT Networks, partener strategic al CA in Romania anunta ca solutia CA Workload Automation a fost numita lider mondial in 2008 pe piata vanzarilor de job scheduling, in raportul companiei de analiza Gartner, "Market Share: IT Operations Management Software, Worldwide, 2008"*. Este al patrulea an consecutiv cand CA este numit lider mondial pe aceasta piata.

Contributia CA la piata de job scheduling continua sa creasca in fiecare an. In 2008, CA a ajuns la 27.7 % din piata de un miliard de dolari, cu 12 % mai mult decat in anul 2007.

“Consideram ca raportul “Market Share”, al companiei Gartner, confirma faptul ca CA abordeaza problemele critice ale managementului IT intr-o maniera unica, prin livrarea pe piata a celei mai bune solutii de job scheduling la nivel mondial, necesara pentru sustinerea conceptului Lean IT”, a spus Roger Pilc, vice presedinte senior si manager general al diviziei de Management al Infrastructurii si Automatizare din cadrul CA. “Recunoasterea din partea Gartner demonstreaza abilitatile CA de a veni in intampinarea necesitatii clientilor, aceea de a avea o solutie de workload automation care sa ajute la imbunatatirea livrarii de servicii si in acelasi timp sa reduca costul acestei livrari.”

CA Workload Automation este o solutie avansata de job scheduling care ofera  un proces de business unic si logic pentru Event-Driven Automation, Policy-Driven Automation si Schedule- Driven Automation pentru toate resursele IT – mainframe, distribuit, virtual sau cloud. Fiind o piesa de rezistenta a solutiei Business-Driven Automation de la CA, solutia care a castigat premiul este esentiala pentru a ajuta clientii sa creasca agilitatea afacerii, calitatea si controlul serviciilor si de asemenea sa reduca riscul si erorile umane, sa minimizeze costurile si sa imbunatateasca eficienta IT.

*Gartner, "Market Share: IT Operations Management, Worldwide, 2008," Rene Millman, 2 Iunie, 2009.

Bucuresti, 26.08.2009
{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.