CA, reprezentata in Romania de catre SolvIT Networks, a fost numita lider pentru instrumentele IT Asset Lifecycle Management (ITALM) in raportul The Forrester Wave™: IT Asset Lifecycle Management, Q2 2009 (Aprilie 2009). CA a primit clasificarea de “Lider” pe baza ofertelor sale complete si a viziunii excelente a produselor sale, in urma evaluarii din partea Forrester a CA IT Client Manager si CA IT Asset Manager.
Pentru raportul despre instrumentele de management ITALM, analistii Forrester au evaluat 12 produse apartinand de 11 producatori, bazandu-se pe 81de criterii grupate in functie de Oferta Curenta, Strategie si Prezenta pe Piata. Solutia ofertita de CA, care include CA IT Client Manager si CA IT Asset Manager, a obtinut punctajul cel mai mare pentru categoriile Oferta Curenta si Prezenta pe Piata. Oferta Curenta a fost evaluata in functie de diferite caracteristici iar CA a obtinut punctajul cel mai mare pentru managementul contractual, managementul vanzarilor si managementul financiar. Prezenta pe piata a fost evaluata in functie de numarul de instalari la clienti si venituri obtinute.
“Investitiile in proiecte ITALM – contabilizarea tuturor bunurilor pe parcursul intregului ciclu de viata, de la procurare pana la retragerea acestora din utilizare – cresc, pe masura ce companiile reactioneaza la presiunea conformitatii si realizeaza ca o documentare amanuntita a “proprietatii” IT poate forma o fundatie pentru multe alte obiective – in special pentru acela de a conduce IT-ul ca pe o afacere.”, a declarat Forrester in raport. “Pe masura ce organizatiile IT se straduiesc sa ofere clientilor serviciile potrivite la preturile potrivite, cu cea mai buna calitate, este important ca acestea sa-si administreze bunurile IT ca pe o baza pentru livrarea serviciilor si suportul serviciilor. Motivul este foarte simplu: Daca nu stii ce ai in proprietate, nu poti sa realizezi si sa oferi servicii la nivel inalt”.
CA e de parere ca organizatiile au nevoie de vizibilitate si control complet asupra bunurilor IT pentru a reduce costurile, a administra acordurile de licentiere a software-ului si a imbunatati planificarea financiara, ca parte a unei abordari de administrare a serviciilor IT bazata pe portofoliu.
“Formata din IT Client Manager, CA IT Asset Manager si CA Service Accounting, aceasta solutie se potriveste perfect organizatiilor care ultilizeaza instrumente de management organizational de la CA cat si companiilor care doresc o solutie ITALM bine conturata si extrem de sofisticata”, a spus Evelyn Hubbert, analist senior, Infrastructura si Operatii IT, Forrester Research.
“In vremuri grele, IT-ul ar trebui sa ajute la reducerea costurilor fara a compromite cresterea afaceri. Beneficiile managementului costului oferite de IT Asset Management sunt bine cunoscute si pot avea un impact semnificativ asupra nivelului afacerii, permitand bugetarea si previzionarea, imbunatatind negocierea contractelor, optimizand cheltuileile de capital si asigurand conformitatea licentelor software”, a spus Brian Bell, vice presedinte senior si manager general, CA Service Management. “Cu o privire la nivelul portofoliului asupra tuturor costurilor bunurilor IT, solutiile CA Asset Lifecycle Management pot ajuta organizatiile sa imbunatateasca deciziile de business, pentru un management financiar mai eficient si costuri administrative reduse.“
Pentru o copie The Forrester Wave™: IT Asset Lifecycle Management, Q2 2009 report, vizitati: //www.ca.com/us/analysts/reports/collateral.aspx?CID=202863.
Despre CA
CA (NASDAQ: CA) este leaderul mondial al companiilor independente de software de management IT. Cu viziunea si expertiza Enterprise IT Management de la CA, companiile pot sa administreze si sa securizeze intr-un mod mai eficient IT-ul pentru a optimiza performantele afacerii si a sustine avantajul competitiv. Pentru mai multe informatii, vizitati: www.ca.com.
{mosloadposition user10}