· BVB și membrii Comitetului de Nominalizare au desemnat cele 50 de companii care vor intra în etapa finală a Made in Romania, ediția a II-a
· Publicul poate trimite direct în finală compania favorită prin voturile exprimate pe www.bvbleague.ro/vot până în data de 3 aprilie
Bursa de Valori București (BVB) a finalizat procesul de selecție a celor 50 de companii care trec în etapa finală a proiectului Made in Romania: Liga BVB. Au fost înscrise 201 companii, față de 166 în prima ediție a Made in Romania, din 2017. Interesul în creștere pentru Made in Romania este datorat inclusiv sprijinului oferit de membrii Comitetului de Nominalizare, membrilor Juriului, precum și companiilor care au intrat în Liga BVB în prima ediție a Made in Romania.
Cele 50 de companii selectate sunt:
1. AAGES
2. Active Power Solutions
3. Adservio
4. Allview – Visual Fan
5. AMC Pixel Factory
6. Angst
7. Apiland
8. Arobs Transilvania Software
9. Ascendis Consulting
10. Atelierele Pegas
11. Automobile Bavaria
12. Bebe Tei
13. Bilka Steel
14. Calirom
15. Carbon Incubator
16. CargoPlanning
17. Aqua Carpatica (Carpathian Springs)
18. City Grill Group
19. Clinicile Dr.Leahu (Implant Expert)
20. Cramele Recas
21. Croco
22. Carturesti (Direct Client Service)
23. Duraziv
24. Elefant.ro
25. Elis Pavaje
26. Elsaco
27. Enevo Group
28. Fabrica de Bere Buna
29. Farmec
30. Fintech OS
31. Hofigal Export Import
32. iHunt Technology Import Export
33. Kiwi Finance
34. LifeBox
35. Millenium Insurance Broker
36. Musette
37. Netopia
38. Paralela 45
39. Qualitance
40. Raureni
41. Salad Box
42. Secom
43. Simultan
44. Sport Guru
45. Te-Rox Prod
46. TotalSoft
47. Tremend Software Consulting
48. Typing DNA
49. Vivre Deco
50. Zitec
„Succesul celei de-a doua ediții a Made in Romania este deja vizibil, atât prin numărul mai mare de companii nominalizate, cât și prin diversitatea de industrii prezente în proiect, dar cel mai important, am văzut companii care spun cu mândrie că sunt «made in Romania». Vom continua să punem lumina reflectoarelor pe companiile românești cu potențial considerabil și să promovăm antreprenoriatul românesc,” a declarat Lucian Anghel, președintele Consiliului de Administrație al BVB.
„S-au înscris companii tinere, cu idei inovatoare, precum și companii cu tradiție, care sunt lideri în industria lor. Este îmbucurător să vedem că o treime dintre aceste companii au fost și anul trecut în Made in Romania, ceea ce dovedește că antreprenorii consideră Made in Romania un proiect util pentru companiile lor. Acest mix de industrii și de mărime a companiilor dovedește că Made in Romania este pentru orice companie românească, indiferent de nivelul afacerilor, industria în care activează, precum și vechimea sa”, a spus Adrian Tănase, directorul general al BVB.
Dintre cele 50 de semifinaliste, un juriu format din 12 experți va alege 14 companii. Cea de a 15-a companie va fi aleasă pe baza votului publicului, în perioada 19 martie – 3 aprilie, pe website-ul proiectului www.bvbleague.ro/vot. Numele celor 15 finaliste vor fi anunțate în data de 23 aprilie, în cadrul Galei Made in Romania.
Aceste companii vor intra într-un program de mentorat, derulat în perioada mai – noiembrie 2018, în care vor fi acoperite subiecte precum marketing și branding, strategie și inovare, audit și finanțarea dezvoltării. În funcție de tema fiecărei luni, vor avea loc ateliere, training-uri și întâlniri dedicate echipelor și angajatilor din companiile selectate.
Aflat deja la cea de-a doua ediție, Made in Romania este un proiect unic care își propune să identifice și să promoveze antreprenoriatul românesc. În cursul anului 2018 partenerii ce vor sprijini derularea proiectului sunt Grupul Banca Transilvania, Horváth & Partners, Mazars, NNDKP, Tradeville și Catalyst Romania.
Despre Made in Romania
Proiectul Made in Romania a fost lansat de Bursa de Valori București în 2017 pentru a identifica și promova companiile de top din România. Scopul proiectului Made in Romania este identificarea viitoarelor motoare ale economiei românești și sprijinirea acestora timp de un an pentru a le ajuta să-și aducă afacerile la nivelul următor, îmbunătățind transparența, vizibilitatea, reputația și, cel mai important, obținerea accesului la capitalul necesar dezvoltării și creșterii ulterioare. Participarea la acest proiect este gratuită și voluntară.