The Public Advisors gestionează lansarea online a clinicii DENT ESTET 4 Teens
Agenția de comunicare The Public Advisors a gestionat lansarea online pentru prima clinică stomatologică din Europa destinată exclusiv adolescenților– DENT ESTET 4 Teens. Proiectul s-a desfășurat la finalul anului trecut și a avut ca nucleu cea mai importantă platformă de social media în rândul publicului țintă – Facebook.
Mecanismul de lansare a fost reprezentat de un concurs cu o durată de șase săptămâni la finalul căruia doi tineri urmau să devină imaginea oficială a DENT ESTET 4 Teens. În mai puțin de două săptămâni de la lansare, pagina a avut o creștere de peste 2000 de fani, cu o creștere a reach-ului de peste 1800%. În total, în concurs s-au înscris peste 120 de participanți. În cele mai active zile ale concursului, fiecare postare avea un reach de peste 1300 de persoane, cu 430 de engaged users și o viralitate de peste 9%. În plus, peste 60% dintre cei care urmăresc pagina DENT ESTET 4 Teens și în prezent au între 13 și 18 ani, aflându-se exact în publicul țintă al clinicii stomatologice.
“Lansarea online a clinicii DENT ESTET 4 Teens a fost o provocare pentru noi, adolescenții fiind un target imposibil de încadrat într-un anumit șablon și foarte slab acoperit de mediile clasice de comunicare precum presa scrisă, radio sau TV. De aceea am hotărât să ne orientăm către mediul online, cel care li se potrivește cel mai bine, care este la fel de energic și activ ca și ei. Alegerea platformei a venit de la sine, Facebook-ul fiind mijlocul lor principal de distracție, informare și socializare”, a declarat Raluca Mihălachioiu, General Manager The Public Advisors.
„Mi-am dorit să lucrez acest proiect cu The Public Advisors pentru că, din experiența mea, ei sunt una dintre puținele agenții de pe piața din România pentru care mărimea companiei pentru care lucrează sau dimensiunile bugetului investit de noi nu au un cuvânt de spus în atenția pe care o acordă clientului. Cu alte cuvinte, am simțit că lansarea DENT ESTET 4 TEENS a fost la fel de serios și profesionist tratată ca și cum ar fi fost o campanie de comunicare de criză pentru o companie producătoare de energie sau o campanie de lansare a unui produs unic în lume. Acest lucru s-a vazut și în rezultate.”, a spus Dr. Oana Taban, CEO al Grupului de clinici DENT ESTET
Pagina de Facebook a DENT ESTET 4 Teens lansată în luna octombrie a reprezentat primul punct de întâlnire al tinerilor cu singura clinică dedicată lor, chiar înainte de deschiderea oficială. Strategia de comunicare online a fost creată astfel încât să conducă la creșterea awarenss-ului în rândul publicului țintă, să creeze și să crească atașamentul față de brand și să comunice exact valorile acestuia. Pagina s-a transformat rapid într-un loc din care tinerii își puteau lua cele mai noi informații nu numai din domeniul stomatologic, dar și din domenii de interes pentru ei precum muzică, film sau fashion.
Echipa The Public Advisors responsabilă cu managementul comunicării online pentru DENT ESTET 4 Teens a fost formată din Lidia Pitulea, Group Account Manager si Simona Andreea Jecu, Public Advisor.