Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BusinessMark lansează CFOlogy, un podcast dedicat liderilor financiari din România

BusinessMark lansează CFOlogy, un podcast dedicat liderilor financiari din România

BusinessMark, organizator de evenimente business cu peste 10 ani de experiență, lansează CFOlogy, un podcast despre știința de a crește un business, de a lua decizii strategice și de a genera impact în mediul de afaceri românesc. CFOlogy va explora intersecția dintre finanțe, tehnologie, leadership și strategie de afaceri și va ajuta liderii financiari să navigheze prin incertitudinile viitorului, oferind analize și previziuni despre tendințele emergente în finanțe și business.

Importanți lideri financiari vor aborda teme de interes pentru mediul de business din România, precum: context macroeconomic și volatilitate, evoluția pieței, schimbarea așteptărilor clienților și angajaților, tehnologii noi & AI, decizii data-driven, schimbarea setului de skill-uri necesar pentru angajați, conformarea la normele ESG, noutăți fiscale și tendințe internaționale.

BusinessMark lansează CFOlogy, un podcast dedicat liderilor financiari din România

„Prin CFOlogy, ne propunem să oferim o platformă de dialog și schimb de idei pentru comunitatea financiară din România. Ne dorim ca acest podcast să devină o resursă de conținut valoroasă pentru profesioniștii din domeniu și vine ca o completare firească a strategiei BusinessMark de a avea zona financiară printre pilonii importanți de dezvoltare”, a declarat Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Primul sezon debutează cu un episod despre procesul de transformare digitală, invitații episodului fiind Alina Andrei, Managing Partner, Cabot Transfer Pricing și Octavian Avram, CFO, SelfPay.

Episodul „Oameni și algoritmi: Cum redefinește CFO-ul viitorul finanțelor” va fi lansat pe 19 septembrie 2024 și va explora subiecte esențiale, precum: impactul digitalizării asupra departamentelor financiare, strategii pentru a naviga transformarea digitală cu succes, rolul AI și machine learning în analiza financiară și luarea deciziilor, evoluția setului de competențe necesar în finanțele moderne, provocările și oportunitățile aduse de noile tehnologii în industria financiară.

„Preocuparea noastră constantă este să mărim impactul conținutului valoros de care ne bucurăm în cadrul conferințelor pe care le organizăm. Așa au apărut podcasturile pe care le coordonăm – mai întâi Worksounds, iar acum CFOlogy. Credem în puterea schimbului de idei și prin tot ceea ce facem încercăm să generăm și punem în mișcare idei valoroase pentru profesioniștii din diferite domenii”, a spus Andreea Drăgan, Managing Partner, BusinessMark, și producătoare a podcasturilor Worksounds și CFOlogy.

Podcastul CFOlogy vine ca o continuare naturală a proiectului „CFO Conference” – o serie de evenimente dedicate directorilor financiari, cu ediții în București, Timișoara, Brașov, Sibiu, Iași, Oradea și Cluj-Napoca, dar și a celor peste 70 de proiecte de specialitate organizate în cei 11 ani de activitate ai companiei.

CFOlogy va fi disponibil pe toate platformele importante de streaming audio, inclusiv Spotify și Apple Podcast și în format video pe canalul de YouTube al BusinessMark. Noi episoade vor fi lansate lunar, oferind conținut proaspăt și relevant pentru audiența sa. Pentru mai multe informații despre CFOlogy și pentru a asculta episoadele, vizitați business-mark.ro sau urmăriți BusinessMark pe rețelele de socializare.

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013, BusinessMark organizează evenimente business, având o abordare „all-industries” și dedică proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Își dorește să își pună „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producă un impact concret. Își propune să creeze contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, BusinessMark organizează evenimente construite pentru partenerii săi, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.