Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BusinessMark anunță noi proiecte în 2024. „Ne dorim foarte tare să mărim impactul conținutului la care avem acces în cadrul conferințelor noastre”

BusinessMark anunță noi proiecte în 2024. „Ne dorim foarte tare să mărim impactul conținutului la care avem acces în cadrul conferințelor noastre”

În 2024, BusinessMark organizează la nivel național 25 de conferințe cu tradiție, adresate profesioniștilor din domenii și industrii precum: HR & employer branding, ESG, sustenabilitate și CSR, taxe și fiscalitate, supply chain și logistică, transporturi, real estate și construcții, e-commerce, FMCG & Retail.

Acestea se vor desfășura în format fizic, atât în București, cât și în alte 8 orașe din România: Brașov, Cluj-Napoca, Craiova Iași, Oradea, Sibiu, Timișoara, o premieră fiind orașul Pitești, unde proiectul „Magnetico. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge pentru prima dată.

BusinessMark anunță noi proiecte în 2024. „Ne dorim foarte tare să mărim impactul conținutului la care avem acces în cadrul conferințelor noastre”

O altă premieră a anului 2024 este extinderea proiectului ESG:Ro, ce va avea loc nu doar în București, ci și în Cluj-Napoca.
Mai mult de-atât, în luna octombrie va avea loc și prima ediție a conferinței ForwardEdu, în cadrul căreia vom aduce în atenția mediului de business necesitatea ca liderii și organizațiile să contribuie la formarea și educarea următoarelor generații de angajați, pentru a clădi o Românie mai bună.

„Anul acesta aniversăm 11 ani de când am lansat BusinessMark. În total, am organizat peste 400 de evenimente. Multe dintre proiectele anuale sunt ediții ale unor conferințe pornite cu mulți ani în urmă. În fiecare an, însă, avem și evenimente noi, idei noi, uneori timpul pare insuficient pentru tot ce ne-am dori să facem. Piața ne dictează cele mai multe dintre proiectele noi. Devine evident, la un moment dat, unde există noi puncte de interes. Alteori, pur și simplu obținem insight-uri într-un anumit domeniu, pe care vrem să le concretizăm.

Anul acesta ne-am dorit consolidare. Am ales cele mai bune proiecte ale noastre și am decis să dezvoltăm în acele zone. Astfel, de exemplu, am decis să ne extindem și mai mult pe harta României și să organizăm anul acesta, în premieră, o ediție a proiectului Magnetico și la Pitești. Este al 8-lea oraș în care ne adresăm în mod direct comunităților de profesioniști locali. În același sens, vom organiza pentru prima oară evenimentul ESG:Ro în afara capitalei, la Cluj-Napoca”, a precizat Andreea Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

„De asemenea, anul acesta ne apropiem de o nouă zonă, cea a educației. În luna octombrie vom organiza proiectul ForwardEdu, în cadrul căruia ne propunem să ne poziționăm la intersecția dintre mediul de business și cel educațional, acolo unde pregătirea teoretică se întâlnește cu pragmatismul profesional. Este un proiect pentru viitor, un fel de contribuție pe care ne dorim să o avem”, a completat Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

2024 marchează o revenire la conferințele în format fizic

Ultimii trei ani au marcat o tranziție dinspre online înapoi în sălile de hotel. Astfel, în perioada 2020 – 2023, 122 din conferințele BusinessMark s-au desfășurat în format online sau hibrid. Cu toate acestea, dorința de networking a specialiștilor invitați i-a atras înapoi spre sălile de conferințe, primul eveniment în cadrul căruia participanții vor avea ocazia să facă schimb de idei valoroase și să se conecteze cu lideri din domeniu fiind Real Estate & Construction Forum, pe 4 martie 2024 la București. O nouă ediție va avea loc și în luna septembrie.

„După încheierea perioadei dificile marcată de criza sanitară, dorința oamenilor de a se întoarce la evenimente «in person» a devenit și mai puternică. După aproximativ un an, în care am organizat evenimentele în format hibrid, am observat o creștere semnificativă a numărului de persoane care participau fizic la conferințe, în timp ce numărul celor prezenți online a început să scadă considerabil. Oamenii au realizat că nu pot înlocui complet experiențele sociale și profesionale oferite de evenimentele fizice cu cele online.

Din punctul meu de vedere, networking-ul este unul dintre cele mai importante aspecte ale participării la evenimente. Posibilitatea de a face schimb de idei, de a stabili conexiuni noi și a crea noi oportunități de business sunt elemente cheie când vine vorba de evenimentele business.

Experiența fizică a unui eveniment adaugă o dimensiune suplimentară care nu poate fi replicată în mediul online. Pornind de la atmosfera creată în cadrul evenimentului, până la momentele de socializare din timpul pauzelor alături de speakeri și ceilalți participanți, fiecare detaliu contribuie la conturarea unei experiențe unice pentru toți cei implicați.

Pentru echipa noastră, faptul că participanții se întorc cu satisfacție și bucurie la evenimentele BusinessMark, reprezintă o validare a valorii pe care evenimentele noastre le oferă. Acest lucru ne întărește determinarea de a continua să organizăm evenimente business de calitate pentru oameni de calitate”, a explicat Dan Popescu, Managing Partner, BusinessMark

Un alt eveniment cu tradiție va avea loc tot în luna martie și este dedicat specialiștilor din departamentul de resurse umane. Astfel, în cadrul Tomorrow@work, ce va avea loc pe 15 martie 2024 la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, participanții vor descoperi cum pot aduce obiectivele și practicile HR la un nou nivel, aliniat unui sistem de lucru avansat, eficient și axat pe ceea ce este profund uman și unic. Pe parcursul anului, vor avea loc alte 9 evenimente dedicate zonei de HR. Proiectele dedicate specialiștilor de Resurse Umane vor continua pe tot parcursul anului, astfel că seria MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices va ajunge la Craiova, Cluj-Napoca, Pitești, București, Brașov, Oradea, Timișoara, Sibiu.

Într-un mediu de business volatil și un context economic dificil, cum își propun liderii financiari să crească reziliența companiilor și să atingă obiectivele de creștere pe termen lung? Care va fi evoluția investițiilor în 2024? Ce măsuri pot fi luate în acest sens? Aflăm răspunsul în cadrul evenimentelor din seria CFO Conference, ce va debuta în luna aprilie, la București. Pe parcursul anului, vor avea loc ediții dedicate directorilor financiari din Cluj-Napoca, Iași și Timișoara. Tax & Finance Forum și Financial Outcome sunt alte proiecte dedicate profesioniștilor din domeniul financiar și vor avea loc la București.

Tot în luna aprilie ne uităm și spre cum vor evolua business-urile din zona retail & FMCG în 2024 și aflăm cum se pot diferenția companiile într-un mediu economic dificil pentru o evoluție pozitivă la nivel de business, în cadrul conferinței reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world.

Dedicăm luna mai zonei de sustenabilitate și ESG. Astfel, proiectul ESG:Ro – environmental, social and corporate governance for a sustaniable future ajunge la București și la Cluj-Napoca și va reuni specialiști din domeniu care vor discuta despre „ingredientele” ce stau la baza unui business sustenabil. Vom privi, totodată, spre alinierea la noile standarde și despre raportarea ESG. Discuțiile pe aceste teme vor continua și în luna octombrie, când va avea loc la București evenimentul Positive Business – a talk about ESG, sustainabilty and positive impact in business.

Un alt proiect cu tradiție este Supply Chain & Logistics Forum, ajuns la cea de-a 12 ediție. În luna octombrie, ne uităm spre provocările și oportunitățile din acest sector și spre efectele automatizării și digitalizării lanțului de aprovizionare și logistică.

Interesul pentru conținutul digital al consumatorilor

Însă apetența pentru conținutul online nu s-a diminuat, așa cum o indică cererea pentru conferințele On Demand, cât și interesul acordat unor proiecte digitale dedicate comunităților de specialiști, așa cum s-a putut observa la aproape un an de la lansarea podcastului Worksounds by BusinessMark.

În cadrul acestui proiect, peste 15 profesioniști din domeniul resurselor umane și al tehnologiei au abordat subiecte „fierbinți” precum: importanța unui brand de angajator puternic, recrutarea în contextul deficitului forței de muncă calificate, atragerea și motivarea celor 5 generații prezente pe piața muncii, automatizarea activității din departamentul de HR, impactul ChatGPT asupra modului în care vom lucra în viitor și asupra joburilor, în general.

„După ce podcastul nostru dedicat zonei HR, Worksounds, a avut un impact bun, ne-am propus în 2024 să mai lansăm unul, dedicat unei comunități la fel de apropiate nouă, ce a specialiștilor financiari. Ne dorim foarte tare să mărim impactul conținutului la care avem acces în cadrul conferințelor. Sunt foarte multe informații utile, interesante pe care le obținem prin intermediul evenimentelor, am dori ca ele să ajungă la cât mai mulți oameni. Aceste proiecte digitale au scopul de aduce profesioniștii în alt cadru decât cel al unei conferințe pentru discuții deschise ce pot genera încredere, idei, unitate în mediul de business.

Totodată, ne dorim ca audiența noastră să găsească informații relevante, indiferent de canalul pe care ei ne urmăresc. Pe lângă newsletterul Business ReMarks, vom lansa pe LinkedIn și un newsletter dedicat zonei ESG și sustenabilitate în acest an, având, în fond, același scop: a distribui mai departe cunoștințele la care avem acces prin interacțiunea cu atât de mulți profesioniști cu experiență”, a mai precizat Andreea Drăgan, Managing Partner, BusinessMark

„Ne dorim și anul acesta să fim aproape de comunitatea noastră cu proiecte digitale. Vom continua șă creștem vizibilitatea Worksounds, podcastul BusinessMark despre muncă și HR, despre transformare și viitor, despre agilitate și progres.

În plus, în această primăvară vom lansa CFOlogy, un podcast dedicat comunității de specialiști ai domeniului financiar. Proiectul vine ca o continuare naturală a CFO Conference, dar și a celor peste 70 de proiecte de specialitate organizate în cei 11 ani. Ne propunem, alături de lideri financiari, să abordăm subiecte de interes pentru mediul de business: context macroeconomic și volatilitate, evoluția pieței, schimbarea așteptărilor clienților și angajaților, tehnologii noi & AI, decizii data-driven, schimbarea setului de skill-uri necesar pentru angajați, conformarea la normele ESG, noutăți fiscale și tendințe internaționale etc.”, a adăugat Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Cum a arătat anul 2023 la BusinessMark

În 2023, an ce a marcat 10 ani de la fondarea companiei, 500 de profesioniști români și internaționali au dezbătut toate noutățile și cele mai importante aspecte din domenii precum taxe și fiscalitate, HR și Employer Branding, real estate & construcții, supply chain & logistică, ESG, sustenabilitate și CSR, change management & leadership, retail & FMCG, în cadrul a 27 de conferințe ce s-au desfășurat în format hibrid.

Conferințele BusinessMark au adus împreună peste 5.400 de participanți din opt orașe, care au făcut schimburi de idei valoroase și s-au bucurat din plin de experiența oferită de organizatori, iar informațiile privind evenimentele au beneficiat de aproximativ 2,400 apariții în media, generând un număr de peste 4,1 milioane de vizualizări, potrivit datele furnizate de mediaTRUST România.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.