Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express vor publica marti, 27 ianuarie, in exclusivitate, rezultatele valului II ale studiului BrandRate pentru piata bancara, studiu realizat de compania de cercetare Reveal Marketing Research.
Analiza BrandRate a fost realizata pe un esantion pe 1.000 de respondenti si urmareste sa masoare perceptia globala a consumatorilor romani asupra marcilor din sistemul bancar romanesc. Chestionarele la care au raspuns cei intervievati au vizat informatii precum vizibilitatea si comunicarea marcii, rata de satisfactie (calitatea serviciilor), dar si gradul de incredere a populatiei in brandurile bancare, in contextul actualei crize globale (intervievatilor nu li s-a oferit o lista de branduri, ci au fost lasati sa numeasca singuri o anume marca).
Rezultatele valului II ale studiului pe domeniul bancar vor fi comentate astazi, 26 ianuarie, de Marius Luican, General Manager al Reveal Marketing Research in cadrul emisiunii Market Briefing, la The Money Channel. Emisiunea se va transmite incepand cu ora 19:15 si este moderata de Daniel Apostol. Inregistrarea video va putea fi urmarita maine pe www.standard.ro/brandrate. Tot aici veti gasi analiza BrandRate pentru domeniul bancar realizata de Reveal Marketing Research in octombrie 2008, studiu care plasa BCR in topul preferintelor consumatorilor romani.
Cine s-a mentinut in top si cum se vede sistemul bancar romanesc in contextul crizei financiare internationale puteti afla in editiile de maine Business Standard si Money Express sau pe www.standard.ro/brandrate.
BrandRate reprezinta un instrument de monitorizare care ofera o ierarhizare analitica a principalelor marci din Romania luand în considerare 12 domenii, de la telecomunicatii, la industria auto, FMCG, centre comerciale sau companii energetice. Studiul masoara perceptia globala a consumatorilor asupra brandurilor apartinand ariei considerate si va prezenta, pentru fiecare dintre cele 12 domenii, un top al celor mai vizibile marci, oferind informatii cu caracter continuu pentru fiecare dintre acestea – din trei in trei luni. In prezent, BrandRate este singurul studiu de piata continuu despre capitalul de imagine al marcilor.
Cotidianul de afaceri Business Standard si revista Money Express publica si analizeaza in fiecare marti, în exclusivitate, rezultatele studiilor realizate de compania de cercetare Reveal Marketing Research, cate un top al celor mai vizibile branduri pentru fiecare dintre cele 12 domenii. Concluziile studiului sunt discutate saptamanal, în fiecare zi de luni, incepand cu ora 19:15, in emisiunea Market Briefing, la The Money Channel.
{mosloadposition user10}