Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Business Standard si Money Express prezinta valul II al studiului BrandRate – Centre comerciale

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express vor publica marti, 17 februarie, in exclusivitate, rezultatele valului II ale studiului BrandRate referitoare la perceptia brandurilor centrelor comerciale din Romania, studiu realizat de compania de cercetare Reveal Marketing Research.

Primul studiu BrandRate ce analizeaza perceptia romanilor asupra centrelor comerciale, realizat de Reveal Marketing Research in noiembrie 2008, plasa Carrefour, Real si Cora in topul in preferintele romanilor, in clasamentul general. Tot Carrefour castiga si in topul calitatii, urmat la o distanta considerabila de Cora si apoi de hipermarketul de origine germana Metro.

Ce branduri s-au mentinut in top puteti afla in editiile de maine Business Standard si Money Express sau pe www.standard.ro/brandrate.

Rezultatele valului II ale studiului dedicat centrelor comerciale vor fi comentate astazi, 16 februarie, de Marius Luican, General Manager al Reveal Marketing Research in cadrul emisiunii Market Briefing, la The Money Channel. Emisiunea se va transmite incepand cu ora 19:15 si este moderata de Daniel Apostol. Inregistrarea video va putea fi urmarita maine pe www.standard.ro/brandrate. Tot aici veti gasi analiza BrandRate referitoare la perpeceptia romanilor asupra brandurilor centrelor comerciale realizata de Reveal Marketing Research in noiembrie 2008, precum si studiile realizate pentru celelalte domenii.

BrandRate reprezinta un instrument de monitorizare care ofera o ierarhizare analitica a principalelor marci din Romania luand în considerare 12 domenii, de la telecomunicatii, la industria auto, FMCG, centre comerciale sau companii energetice. Studiul masoara perceptia globala a consumatorilor asupra brandurilor apartinand ariei considerate si va prezenta, pentru fiecare dintre cele 12 domenii, un top al celor mai vizibile marci, oferind informatii cu caracter continuu pentru fiecare dintre acestea – din trei in trei luni. In prezent, BrandRate este singurul studiu de piata continuu despre capitalul de imagine al marcilor.

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista Money Express  publica si analizeaza in fiecare marti, in exclusivitate, rezultatele studiilor realizate de compania de cercetare Reveal Marketing Research, cate un top al celor mai vizibile branduri pentru fiecare dintre cele 12 domenii. Concluziile studiului sunt discutate saptamanal, în fiecare zi de luni, incepand cu ora 19:15, in emisiunea Market Briefing, la The Money Channel.

Bucuresti, 16.02.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.