Cosmetice si produse de ingrijire personala
Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express vor publica marti, 24 februarie, in exclusivitate, rezultatele valului II ale studiului BrandRate pentru piata cosmeticelor si produselor de ingrijire personala, studiu realizat de compania de cercetare Reveal Marketing Research.
Primul studiu BrandRate ce analiza perceptia romanilor asupra brandurilor de cosmetice si produse de ingrijire personala, realizat de Reveal Marketing Research in noiembrie 2008, desemna drept castigatoare la categoria “cosmetice” brandurile Nivea, Colgate si L’Oreal. Nivea era cea mai cunoscuta si mai apreciata marca de produse de ingrijire personala din Romania, in timp ce Colgate obtinea cel mai bun raport calitate-pret.
Ce branduri s-au mentinut in top afla in editiile de maine Business Standard si Money Express sau pe www.standard.ro/brandrate.
Rezultatele valului II ale studiului dedicat petei de cosmetice si produselor de ingrijire personala vor fi comentate astazi, 23 februarie, de Marius Luican, General Manager al Reveal Marketing Research in cadrul emisiunii Market Briefing, la The Money Channel. Emisiunea se va transmite incepand cu ora 19:15 si este moderata de Daniel Apostol. Inregistrarea video va putea fi urmarita maine pe www.standard.ro/brandrate. Tot aici veti gasi analiza BrandRate referitoare la perpeceptia romanilor asupra brandurilor de cosmetice si produselor de ingrijire corporala realizata de Reveal Marketing Research in noiembrie 2008, precum si studiile realizate pentru celelalte domenii.
BrandRate reprezinta un instrument de monitorizare care ofera o ierarhizare analitica a principalelor marci din Romania luand în considerare 12 domenii, de la telecomunicatii, la industria auto, FMCG, centre comerciale sau companii energetice. Studiul masoara perceptia globala a consumatorilor asupra brandurilor apartinand ariei considerate si va prezenta, pentru fiecare dintre cele 12 domenii, un top al celor mai vizibile marci, oferind informatii cu caracter continuu pentru fiecare dintre acestea – din trei in trei luni. In prezent, BrandRate este singurul studiu de piata continuu despre capitalul de imagine al marcilor.
Cotidianul de afaceri Business Standard si revista Money Express publica si analizeaza in fiecare marti, în exclusivitate, rezultatele studiilor realizate de compania de cercetare Reveal Marketing Research, cate un top al celor mai vizibile branduri pentru fiecare dintre cele 12 domenii. Concluziile studiului sunt discutate saptamanal, în fiecare zi de luni, incepand cu ora 19:15, in emisiunea Market Briefing, la The Money Channel.
{mosloadposition user10}