Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express vor publica marti, 9 decembrie, in exclusivitate, rezultatele studiului BrandRate pentru piata bauturilor alcoolice, studiu realizat de compania de cercetare Reveal Marketing Research.
Analiza BrandRate a fost realizata pe parcursul lunii noiembrie pe 1.000 de respondenti (esantion reprezentativ la nivel national) si urmareste sa masoare perceptia globala a consumatorilor romani asupra marcilor de bauturi alcoolice – mai putin bere- preferate. Chestionarele la care au raspuns cei intervievati au vizat informatii precum calitatea marcii, perceptia globala, reputatia companiei si posibilitatea recomandarii unei anumite marci, raspunsurile fiind spontane (intervievatilor nu li s-a oferit o lista de branduri, ci au fost lasati sa numeasca singuri o anume marca).
Rezultatele studiului pe domeniul bauturilor alcoolice vor fi comentate astazi, 8 decembrie, de Marius Luican, General Manager al Reveal Marketing Research si Antonia Tucheac, jurnalist Business Standard in cadrul emisiunii Market Briefing, la The Money Channel. Emisiunea se va transmite incepand cu ora 19:15 si este moderata de Daniel Apostol. Inregistrarea video va putea fi urmarita maine pe www.standard.ro/brandrate. Tot aici veti gasi clasamentul BrandRate al marcilor din domeniul bancar, auto, bere, centre comerciale, cosmetice si telecomunicatii.
Reveal Marketing Research va realiza o astfel de cercetare asupra pietei de bauturi alcoolice de patru ori pe an, o data la trei luni. Piata berii este analizata separat.
BrandRate reprezinta un instrument de monitorizare care ofera o ierarhizare analitica a principalelor marci din Romania luand in considerare 12 domenii, de la telecomunicatii, la industria auto, FMCG, centre comerciale sau companii energetice. Studiul masoara perceptia globala a consumatorilor asupra brandurilor apartinand ariei considerate si va prezenta, pentru fiecare dintre cele 12 domenii, un top al celor mai vizibile marci, oferind informatii cu caracter continuu pentru fiecare dintre acestea – din trei in trei luni. In prezent, BrandRate este singurul studiu de piata continuu despre capitalul de imagine al marcilor.
Cotidianul de afaceri Business Standard si revista Money Express publica si analizeaza in fiecare marti, in exclusivitate, rezultatele studiilor realizate de compania de cercetare Reveal Marketing Research, cate un top al celor mai vizibile branduri pentru fiecare dintre cele 12 domenii. Concluziile studiului sunt discutate saptamanal, in fiecare zi de luni, incepand cu ora 19:15, in emisiunea Market Briefing, la The Money Channel.
Bucuresti, 08.12.2008
{mosloadposition user10}