Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Business Standard si Money Express prezinta BrandRate –

Piata bauturilor racoritoare si companii energetice

Prigat, Santal si Fanta sunt marcile de bauturi racoritoare care isi impart podiumul in ceea ce priveste calitatea, potrivit celui mai recent studiu BrandRate publicat astazi in cotidianul de afaceri Business Standard. In ceea ce priveste brandurile companiilor din domeniul energiei, analiza BrandRate, publicata de revista saptamanala Money Express, arata ca Petrom este liderul incontestabil pe toate palierele de cercetare.

Analizele BrandRate publicate astazi, in exclusivitate, de cele doua publicatii au  fost realizate de compania de cercetare Reveal Marketing Research si urmaresc sa masoare perceptia consumatorilor romani asupra marcilor de produse racoritoare – carbogazoase, nectaruri, “still drinks” – preferate, precum si perceptia acestora asupra companiilor energetice de pe piata din Romania. Chestionarele la care au raspuns cei intervievati au vizat informatii precum vizibilitatea si comunicarea marcii, rata de satisfactie si posibilitatea recomandarii unei anumite marci (arata viitorul marcii). De asemenea, s-au luat in considearre si indici precum varsta respondentilor, regiunea de rezidenta si veniturile populatiei.

BrandRate reprezinta un instrument de monitorizare care ofera o ierarhizare analitica a principalelor marci din Romania luand in considerare 12 domenii, de la telecomunicatii, la industria auto, FMCG, centre comerciale sau companii energetice. Studiul masoara perceptia globala a consumatorilor asupra brandurilor apartinand ariei considerate si va prezenta, pentru fiecare dintre cele 12 domenii, un top al celor mai vizibile marci, oferind informatii cu caracter continuu pentru fiecare dintre acestea – din trei in trei luni. In prezent, BrandRate este singurul studiu de piata continuu despre capitalul de imagine al marcilor.

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista Money Express  publica si analizeaza in fiecare marti, in exclusivitate, rezultatele studiilor realizate de compania de cercetare Reveal Marketing Research, cate un top al celor mai vizibile branduri pentru fiecare dintre cele 12 domenii. Concluziile studiului sunt discutate saptamanal, in fiecare zi de luni, incepand cu ora 19:15, in emisiunea Market Briefing, la The Money Channel. Inregistrarile video pot  fi urmarite pe www.standard.ro/brandrate. Tot aici veti gasi clasamentul BrandRate al marcilor din domeniul bancar, auto, bere, centre comerciale, cosmetice, telecomunicatii,  bauturi alcoolice, produse alimentare etc.

Citeste editiile de astazi Business Standard si Money Express sau intra pe www.standard.ro/brandrate si afla care sunt produsele racoritoare sau companiile energetice cele mai apreciate de romani.

Bucuresti, 06.01.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.