Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Business Standard si Money Express prezinta BrandRate

Piata produselor cosmetice si de igiena

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express vor publica maine, 18 noiembrie, in exclusivitate, rezultatele studiului BrandRate pentru piata produselor cosmetice si de igiena, studiu realizat de compania de cercetare Reveal Marketing Research. Pentru a contura o imagine de ansamblu asupra domeniului, studiul BrandRate din aceasta saptamana face o analiza detaliata a indicelui de vizibilitate (visiblity rate) in raport cu nivelul educational al consumatorilor.

“Pentru toate cele 12 domenii studiate, BrandRate ofera analize pe target-uri stabilite de catre clienti, in functie de interesele lor de piata si pe toate tipurile de date socio-demografice. Datele oferite  publicitatii sunt realizate pe un esantion urban reprezentativ la nivel national de 1000 de respondenti pentru fiecare domeniu. In functie de specificul fiecarui domeniu dam publicitatii diferite tipuri de analize pe indicii BrandRate asociate unor anumite tipuri de date socio-demografice”, declara Marius Luican, Director General al Reveal Marketing Research.

Rezultatele studiului pe domeniul cosmetice si produse de igiena vor fi comentate astazi, 17 noiembrie, de Marius Luican, General Manager al Reveal Marketing Research si Antonia Tucheac, jurnalist Business Standard in cadrul emisiunii Market Briefing, la The Money Channel. Emisiunea se va transmite incepand cu ora 19:15 si este moderata de Daniel Apostol. Inregistrarea video va putea fi urmarita maine pe www.standard.ro/brandrate. Tot aici veti gasi clasamentul BrandRate al marcilor din domeniul bancar, auto, bere si centre comerciale.

BrandRate reprezinta un instrument de monitorizare care ofera o ierarhizare analitica a principalelor marci din Romania luand în considerare 12 domenii, de la telecomunicatii, la industria auto, FMCG, centre comerciale sau companii energetice. Studiul masoara perceptia globala a consumatorilor asupra brandurilor apartinand ariei considerate si va prezenta, pentru fiecare dintre cele 12 domenii, un top al celor mai vizibile marci, oferind informatii cu caracter continuu pentru fiecare dintre acestea – din trei în trei luni. In prezent, BrandRate este singurul studiu de piata continuu despre capitalul de imagine al marcilor.

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista Money Express  publica si analizeaza în fiecare marti, în exclusivitate, rezultatele studiilor realizate de compania de cercetare Reveal Marketing Research, cate un top al celor mai vizibile branduri pentru fiecare dintre cele 12 domenii. Concluziile studiului sunt discutate saptamanal, în fiecare zi de luni, începand cu ora 19:15, în emisiunea Market Briefing, la The Money Channel.

Citeste editiile de maine Business Standard si Money Express sau intra pe www.standard.ro/brandrate si afla care este brandul care domina clasamentul!

Bucuresti, 17.11.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.