Cotidianul de afaceri Business Standard prezinta marti, 20 ianuarie, in exclusivitate, retrospectiva primului val al studiilor BrandRate realizate de compania de cercetare Reveal Marketing Research.
Raportul ofera o imagine de perspectiva asupra tuturor celor 12 domenii analizate si publicate pana in prezent in Business Standard si revista saptamanala de business Money Express.
A fost masurata perceptia globala a consumatorilor romani asupra marcilor din domeniul bancar, auto, bere, centre comerciale, cosmetice si produse de igiena, telecomunicatii, bauturi alcoolice si bauturi racoritoare, produse alimentare, produse electronice, produse chimice si companii energetice. Rezultatele raportului au in spate raspunsurile a 4000 de respondenti structurati in 4 esantioane representative la nivel national.
“Este pentru prima data cand in Romania branduri din domenii diferite sunt comparate din prisma unui numar de indicatori care au fost colectati pentru fiecare dintre branduri in categoria din care fac parte. Adica, toate studiile de pana acum comparau Adidas, Coca Cola si Dacia, de exemplu in acelasi chestionar, judecandu-le la gramada. De aceasta data BrandRate prin structura analizei permite compararea indicilor asignati fiecarui indicator intre branduri din domenii diferite, dar care au fost colectate fiecare in contextul pietei din care face parte” spune Marius Luican, Manager al Reveal Marketing Research.
Rezultatele raportului ce face retrospectiva celor 12 domenii vor fi comentate astazi, 19 ianuarie, de Marius Luican, General Manager al Reveal Marketing Research in cadrul emisiunii Market Briefing, la The Money Channel. Emisiunea se va transmite incepand cu ora 19:15 si este moderata de Daniel Apostol. Inregistrarea video va putea fi urmarita maine pe www.standard.ro/brandrate. Tot aici veti gasi clasamentul BrandRate al marcilor din toate cele 12 domenii analizate in primul val.
Incepand de saptamana viitoare cititorii Business Standard si Money Express vor putea urmari adevaratul caracter al BrandRate: monitorizarea dinamicii imaginii brandurilor. Al doilea val al analizelor BrandRate va demara cu domeniul bancar.
BrandRate reprezinta un instrument de monitorizare care ofera o ierarhizare analitica a principalelor marci din Romania luand în considerare 12 domenii, de la telecomunicatii, la industria auto, FMCG, centre comerciale sau companii energetice. Studiul masoara perceptia globala a consumatorilor asupra brandurilor apartinand ariei considerate si prezinta, pentru fiecare dintre cele 12 domenii, un top al celor mai vizibile marci, oferind informatii cu caracter continuu pentru fiecare dintre acestea – din trei în trei luni. In prezent, BrandRate este singurul studiu de piata continuu despre capitalul de imagine al marcilor.
Cotidianul de afaceri Business Standard si revista Money Express publica si analizeaza in fiecare marti, in exclusivitate, rezultatele studiilor realizate de compania de cercetare Reveal Marketing Research, cate un top al celor mai vizibile branduri pentru fiecare dintre cele 12 domenii. Concluziile studiului sunt discutate saptamanal, in fiecare zi de luni, incepand cu ora 19:15, in emisiunea Market Briefing, la The Money Channel.
Citeste in editia de maine Business Standard sau intra pe www.standard.ro/brandrate si afla din retrospectiva BrandRate, care este topul marcilor din cele 12 domenii analizate pana in prezent de catre compania de cercetare Reveal Marketing Research.
{mosloadposition user10}