Cotidianul de afaceri Business Standard, editat de trustul de presa Realitatea-Catavencu, lanseaza o noua editie personalizata Business Standard pentru CFR Calatori.
Incepand de luni, 3 noiembrie, pasagerii care aleg sa calatoreasca cu trenurile InterCity vor putea citi cotidianul Business Standard, cu o supracoperta speciala, care va contine stiri despre compania CFR Calatori, dar si ofertele comerciale interne si internationale ale acesteia. Astfel, pe langa serviciile oferite de transportatorul feroviar, calatorii vor avea acces, prin Business Standard, la cele mai recente informatii financiare si economice din Romania, din regiune si de pe glob. Incheierea acestui parteneriat este in concordanta cu misiunea Business Standard, aceea de a veni, in permanenta, in intampinarea nevoilor cititorilor sai, cu informatie de business la zi, oriunde s-ar afla. In conditiile in care serviciile InterCity au cea mai mare proportie de calatori de afaceri, cotidianul Business Standard acceseaza astfel o categorie importanta de consumatori care fac parte din publicul sau tinta.
Andreea Rosca, directorul publicatiilor de business din Grupul Realitatea-Catavencu motiveaza acest nou proiect prin aceea ca “Business Standard si-a propus, de la lansare, sa isi insoteasca cititorii, oriunde s-ar afla. Nu pornim de la ideea ca ei trebuie sa ne urmeze, ci ca noi trebuie sa le oferim informatia de care au nevoie, acolo unde au nevoie”.
“Noua atitudine a CFR Calatori se refera la faptul ca acţiunile noastre sunt îndreptate spre concretizarea unor proiecte care sa vina în întampinarea exigenţelor publicului. Un cotidian ca Business Standard, cu un conţinut informativ diversificat, care vizeaza un public cu o sfera larga de preocupari, dezvoltând articole din domenii diferite, adauga categoric un plus de valoare atmosferei agreabile în cele mai apreciate trenuri din România şi anume, în trenurile InterCity. Aşadar, va dorim o calatorie cât mai placuta alaturi de Business Standard”, declara Alina Predescu, Sef Sef Serviciu Relatii cu Mass-Media CFR Calatori.
Editia speciala, care apare de luni pana vineri inclusiv, va fi tiparita zilnic in 1200 de exemplare si va fi distribuita pe toate rutele InterCity.
Traficul de calatori anual generat de produsul Intercity este de doua milioane de calatori, iar compania preconizeaza pentru 2009 o crestere de 10%, in conditiile in care se vor incheia lucrarile de reabilitare a infrastructurii feroviare. In prezent, in trafic intern exista zece rute adresate sectiunii de transport “InterCity”, care deservesc peste 50 destinatii din reteaua feroviara.
Parteneriatul cu CFR Calatori este al doilea de acest gen incheiat de Business Standard. Cotidianul de afaceri a lansat anul acesta, in premiera pentru piata romanesca de media, o editie personalizata Business Standard pentru compania aeriana Blue Air. In urma acestui parteneriat, Business Standard este distribuit zilnic, in 3000 de exemplare, pe toate cursele interne si internationale ale operatorului low-cost.
Business Standard are un tiraj de 19 000 de exemplare, din care 15 000 se distribuie pe baza de abonamente.
{mosloadposition user10}