Cotidianul de afaceri Business Standard lanseaza maine, 5 mai, Antreprenor. Noul produs editorial isi propune sa devina un instrument eficient de comunicare si formare pentru antreprenori si pentru cei care doresc sa inceapa propria afacere sau sa intre pe un nou segment de business. Structurat in opt pagini, Antreprenor va aparea in fiecare luni, ca sectiune distincta in cadrul codidianului Business Standard. Noul produs completeaza aria de informatii de business oferite de Business Standard fiind dedicat unui segment abordat in mica masura pana acum de media specializata -un public educat, cu varste intre 25 si 45 de ani, studii superioare, venituri medii si ridicate, antreprenori de talie mica si medie sau profesionisti aflati inca in postura de angajati, dar pe punctul de a intra in afaceri pe cont propriu. Indiferent de aria principala de expertiza profesionala, acestia vor gasi in Antreprenor informatii utile legate de functionarea business-ului propriu. De asemenea, Antreprenor vizeaza categoria tinerilor cu varste intre 18 si 25 de ani, deja angajati intr-un demers antreprenorial sau care au o idee clara pentru un business propriu inca de pe bancile facultatii.
Prin structurarea tematica pe capitole majore de interes al publicului din acest segment, produsul doreste sa fie un punct de contact intre intreprinzatori pe de o parte si oportunitati, tendinte, surse de finantare. Studiile de caz, cercetari si opinii ale consultantilor completeaza zonele de interes ale antreprenorilor, accentul fiind directionat spre informatii utilitare si solutii practice. Nu in ultimul rand, suplimentul ofera antreprenorilor posibilitatea de a dialoga cu profesionistii in strategie, resurse umane, marketing, legislatie. Acestia sunt invitati sa trimita intrebari pe adresa redactiei pentru ca ulterior sa regaseasca in paginile suplimentului raspunsurile oferite de consultantii selectati de Business Standard.
“Antreprenor trebuie privit ca un ghid util celor care doresc sa se lanseze in afaceri pe cont propriu sau care vor sa-si extinda business-ul. In conditiile in care in Romania nu avem o cultura antreprenoriala solida, sectorul era prea putin abordat, din aceasta perspectiva, de produsele media existente. Practic, intreprinzatorii vor gasi aici nu numai informatii utile, dar mai ales cu solutii practice la problemele de zi cu zi, sfaturi care sa le permita sa identifice oportunitati si sa implementeze strategii adecvate patrunderii si mentinerii pe piata. Echipa redactionala va furniza in fiecare saptamana studii de caz si va trata pe larg subiectele cu cea mai mare influenta asupra dezvoltarii acestui gen de initiative”, declara Adrian Mirsanu, redactor sef Business Standard.
In prima editie, cititorii pot afla despre avantajele, dezavantajele si riscurile pe care le presupune statutul de antreprenor si angajat, despre cum pot accesa producatorii de inghetata fondurile de finatare europene sau cum a devenit reteaua Itsy Bitsy o poveste de succes. De asemenea, sunt prezentate solutii avantajoase de promovare, servicii de e-acccounting, evolutii si studii privind sectorul antreprenorial in Romania.
Antreprenor se va regasi si in versiune online la adresa www.standard.ro/antreprenor, care va publica articolele din editia tiparita precum si informatii de ultima ora din sectorul antreprenorial, accentul punandu-se pe interactivitate si crearea unei comunitati online a celor implicati in afaceri pe cont propriu.
{mosloadposition user10}