Business Media Group a decis înlocuirea temporară a ediţiilor de print ale revistelor BusinessWeek, Business Review şi Biz cu ediţii digitale ale celor trei titluri, disponibile online pe site-urile publicaţiilor, începând cu 16 februarie 2009.
„Pentru a depăşi perioada de criza cu care se confruntă piaţa românească de print, am ales să reducem cheltuielile dar să menţinem portofoliul actual de publicaţii cât şi echipele redacţionale, păstrând intactă calitatea conţinutului editorial. Prin această măsură preventivă, dorim să trecem cu succes peste situaţia în care se află toţi clienţii de media, limitaţi de noile bugete", a declarat Bill Avery, Publisher Business Media Group.
Trecerea revistelor din format tipărit în format digital este o decizie pro-activă, menită să reducă potenţialele efecte negative ale climatului din piaţa de media. Nu se urmăreşte transformarea publicaţiilor în site-uri, întrucât revistele îşi vor păstra formatul, periodicitatea şi calitatea conţinutului, schimbarea realizându-se doar la nivelul suportului pe care este livrată informaţia. Revistele vor reveni în formatul print, păstrând şi ediţia digitală, în momentul în care piaţa de media va reveni la normalitate.
Datorită disponibilităţii online, conţinutul editorial al Biz, BusinessWeek şi Business Review va fi accesat de către un număr mai mare de cititori decât cel din varianta print, iar abonaţii vor avea posibilitatea de a downloada revistele în întregime. În plus faţă de lansarea ediţiilor digitale, cele trei publicaţii de business au început să îşi dezvolte prezenţa online prin generarea unor comunităţi în cadrul reţelelor sociale Facebook, Linkedin şi Twitter menite să crească gradul de interactivitate cu cititorii.
{mosloadposition user10}