Fundația Blue Heron oganizează a V-a ediție a Valentine’s Day Charity Ball, prestigiosul eveniment anual de strângere de fonduri în beneficiul programului de burse universitare destinat tinerilor merituoși, fără posibilități materiale – tineri orfani sau abandonați, care urmează studii academice.
Evenimentul va avea loc sâmbătă, 12 februarie, la Palatul Ghika. Peste 250 de invitați și-au confirmat prezența: personalități din mediul de afaceri, corpul diplomatic, societatea civilă și personalități din presă. Prin prezența și contribuțiile lor, aceștia oferă tinerilor beneficiari ai Fundației o șansă la educație și un viitor mai bun.
„Suntem printre puținele organizații non-guvernamentale din România ai cărei fondatori acoperă toate costurile administrative. Astfel, donațiile și contribuțiile financiare ale susținătorilor sunt folosite integral pentru burse”, a declarat Stefania Magidson, Președintele Fundației Blue Heron.
„Până în prezent, în cei opt ani de activitate, Fundația a strâns 760.000 de dolari de la peste 600 de donatori din Statele Unite și din România. Suntem mândri să avem 115 bursieri, dintre care 44 sunt la începutul unei cariere promițătoare”, a completat Mike Costache, director de strategie și fundraising al Fundației Blue Heron.
Anul acesta, cu ajutorul donatorilor din România și Statele Unite, Fundația și-a propus să ofere 50 de burse noi în valoare de o mie de euro per student.
Unul dintre momentele-cheie ale serii este decernarea premiului umanitar "Forget-Me-Not" pentru contribuții remarcabile în societatea civilă românească. Câștigătorii edițiilor anterioare au fost Dinu Patriciu, Camelia Șucu, ASR Principesa Mostenitoare Margareta a României și Anastasia Soare.
Vedeta TVR, Valentina Ionescu, și-a arătat și anul acesta deschiderea de a se implica în organizarea evenimentului caritabil și va fi gazda invitaților de mare clasă, în calitate de prezentator.
Programul serii include o prezentare de modă la care vor participa finalistele concursului Miss Universe România și un concert surpriză.
Despre Fundația Blue Heron
//www.blueheronfoundation.org/
Înființată în anul 2002 la Los Angeles, Fundația Blue Heron împlinește opt ani de activitate în România.
Blue Heron oferă cel mai complex program de burse universitare tinerilor abandonați sau orfani din România, care include acoperirea taxelor de școlarizare, bani de buzunar, susținerea participării la cursuri de dezvoltare personală și profesională, un program inovator de mentorat și voluntariat. Programul de Burse Universitare Blue Heron se derulează în colaborare cu 20 de parteneri, DGASPC-uri și ONG-uri din peste 11 județe.
Fundația Blue Heron este una dintre puținele organizații non-guvernamentale din România ai cărei fondatori acoperă toate costurile administrative. Astfel, donațiile și contribuțiile financiare ale susținătorilor sunt folosite integral pentru burse. Dintre cei 115 studenți beneficiari, 44 au absolvit deja și se află la începutul unor cariere promițătoare.
Înainte de înființarea Programului de Burse Universitare în anul 2005, între 2002-2005, Fundația Blue Heron, în colaborare cu DGASPC din diferite zone ale țării, a investit în construirea unor locuri de joacă, precum și în programe pentru copii instituționalizați sau bolnavi în fază terminală.
Până în prezent, Fundația a strâns 760.000 de dolari de la peste 600 de donatori din Statele Unite și România.
Valentine’s Day Charity Ball 2011 este prezentat de Rafael & Son Diamonds
Sponsori principali:
AutoKlass Group / Mercedes, Leo & Leo, Class Living, Coca Cola, Fundația Dinu Patriciu, Romanian International Bank, Cris-Tim și Romanian American University
Sponsori:
Anastasia Beverly Hills, Carrefour, Cellini, CertInvest, Optim Consulting, Debenhams, Diverta, Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen, RTC Holding, SIM Plus, Sinclea, Seeds for success, Taverna Sarbului, TransAir, Unirea Medical Center, Pictet Banque, EuroJet, S.O.C.A.R., Asociația pentru Protecția Cetățeanului
Parteneri:
Palatul Ghika, Artmark, Residence Hotels, Clubul pentru România NOI, Liga Studenților Români din Străinatate (LSRS), PointMax, Fundația Radio România, Topline, Gett’s, Miss Universe Romania, If Magic, Kryolan, Make up by Cristian Buca, Maximum Chic
Parteneri media:
Business Review, Business Woman, Cocor MediaChannel, Lume Buna, Luxury Magazine, PHOTO Magazine, Revista VIP, România Libera, Tabu, The Chronicle, The Diplomat, România Pozitivă, 121.ro, AgentiaDePresaMondena.ro, Metropotam.ro, Cariereonline.ro