Bursa B’ESTFEST te provoaca sa iti creezi propriul festival de muzica, cu un line-up customizat si chiar cu o organizare pe zile, dupa modelul festivalului B’ESTFEST. Parte din campania de promovarea a festivalului B’ESTFEST 2010, Bursa este un proiect organizat de Metropotam.ro in parteneriat cu Emagic.
Structura Bursei B’ESTFEST a evoluat fata de cele doua editii anterioare, formula din acest an fiind mult mai interactiva si punand la incercare "mana de organizator" si intuitia participantilor. Acestia vor putea juca rolul unui organizator de festival, alegand trupele si artistii care vor concerta, headlinerii festivalului, precum si impartirea acestora pe zile.
Cei inscrisi isi pot creea un festival pe gustul lor, dar, pentru a iesi castigatori, variantele propuse de ei trebuie sa se apropie cat mai mult de line-up-ul ce urmeaza a fi confirmat de Emagic. Castigatorii se vor putea bucura de abonamente si bilete, acces in backstage sau intalniri cu artistii si trupele din cadrul B’ESTFEST 2010, oferite de Emagic. Pe langa acestea, premii surpriza vor fi anuntate pe toata durata competitiei.
Conceptul si noul sistem al Bursei B’ESTFEST 2010 au fost gandite si realizate de catre Agentia FourHooks, proiectul urmarind reafirmarea Metropotam ca un brand apropiat de sfera muzicii. Cele peste 400 de cronici de concerte si de interviuri cu trupe romanesti si internationale, precum si parteneriatul strans cu Emagic, au tinut constant Metropotam in atentia iubitorilor de muzica.
"Metropotam este fan concerte, festivaluri, muzica buna in general si implicit B’ESTFEST inca de la prima editie. Prin urmare ne-am propus sa fim cat mai aproape de fani si de buzz-ul din jurul evenimentelor muzicale care conteaza. Prin parteneriatul cu Emagic, Bursa a devenit o platforma de comunicare cu toti iubitorii de muzica din Romania. Practic este un mod misto de interactiune cu consumatorii de metropotam, care pe langa feed-back pentru organizatori, au propuneri si idei cel putin interesante de trupe si/sau stiluri muzicale" – Dragos Novac, Managing Director Metropotam Group.
“Am ajuns la cea de-a patra editie B’ESTFEST si suntem deosebit de bucurosi ca am reusit sa construim un brand romanesc valoros intr-un timp atat de scurt! In Europa aproape fiecare tara are cel putin un festival international de muzica de o asemenea anvergura, iar faptul ca B’ESTFEST a reusit doar dupa cateva editii sa puna Bucurestiul pe harta turneelor celor mai ravniti headlineri internationali, sa atraga numerosi turisti straini si sa fie considerat unul dintre cele mai importante festivaluri europene constituie un motiv in plus de mandrie pentru noi toti. Si pentru ca tot ceea ce facem este pentru public, si anul acesta vom incerca sa fim cat mai atenti la sugestiile fanilor B’ESTFEST iar Bursa B’ESTFEST este unul dintre cel mai potrivite mijloace de a cunoaste preferintele lor muzicale” a declarat Laura Coroianu, CEO Emagic.
“Editia a patra a festivalului reprezinta totodata si un nou pas in evolutia colaborarii noastre cu Metropotam.ro. Bursa B’ESTFEST a devenit deja traditie iar incepand de anul asta lucrurile vor fi cu atat mai interesante cu cat fiecare vizitator va trebui sa faca propunerile privind totul din perspectiva unui organizator. Speram ca aceasta noua ipostaza sa le placa, iar Bursa B’ESTFEST, in noua ei forma, sa aiba cel putin la fel de multi fani ca si pana acum” a declarat Dragos Chiscoci, Director of Bussiness Affairs Emagic.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}