Emisiunea de aseară de la Antena 1 a fost urmărită de cei mai mulţi români. “Burlacul” a fost lider de audienţă pe targeturile importante, comercial, All urban si National, spulberând concurenţa. Reality show-ul în care protagonistul este Bogdan Vlădău a înregistrat aseară, în intervalul difuzării sale (20:30-22:45), un rating mediu de 6,5 puncte şi o cotă de piaţă 18,7% la nivelul target-ului comercial 18-49 urban, în timp ce postul concurent a atins o cotă de piaţă de doar 14,9% şi un rating de 5,2%.
Momentele de suspans, intrigile dintre concurente, clipele inedite şi pasionale prin care Bogdan Vlădău a trecut i-a făcut pe români să prefere emisiunea prezentată de Cătălin Botezatu. Pe targetul National, minutul de aur al emisiunii filmate la Barcelona, s-a inregistrat la ora 22,36, cand la Antena 1 se uitau 1.546.000 romani. La momentul acela, la filmul difuzat de principalul competitor se uitau 970 000 telespectatori.
Românii au rămas aseară alături de postul Antena 1, “În puii mei”, emisiunea lui Mihai Bendeac, ocupând la rândul său locul 1 în topul preferinţelor telespectatorilor. Astfel, redifuzarea show-ul de comedie a înregistrat ieri 4,5 rating şi 14,1 cotă de piaţă la nivelul publicului comercial. Coordonatele orare ale minutului de aur fiind 22.59, cand cotă de piaţa a Antenei 1 fiind de de 15,9%, faţă de postul concurent, Pro Tv, care înregistra 9,4%. (Target: 18 – 49 Urban, All Urban, National; Sursa: Kantar Media: Copyright: Armadata SRL).