În noul context al ultimelor luni, AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, a fost alături de fanii Burger King prin ajutorul serviciilor de food delivery. Cele trei restaurante – Universitate, Mega Mall și AFI Cotroceni – au onorat aproximativ 600 de comenzi zilnice în ultimele 3 luni, în intervalul orar 09:00–22:00.
Burger King și-a adaptat rapid serviciile la noul context și a oferit clienților posibilitatea de a savura gustul proaspăt al produselor sale în confortul casei fiecăruia. Cu ajutorul partenerilor de food delivery – Glovo, FoodPanda și Takeaway.com – comenzile clienților au ajuns cu rapiditate la aceștia.
Faimosul burger Whopper s-a bucurat de ușa larg deschisă a clienților săi, în ciuda provocărilor ultimei perioade și a avut rezultate foarte bune:
57.564 de clienți
100 de angajați care au pregătit comenzile în siguranță pentru clienți
57.564 de comenzi înregistrate, media zilnică fiind de 576
14.836 de burgeri Whopper vânduți
10.084 de meniuri #stayhome vândute.
De aceea, în perioada 07.07.2020–11.07.2020, Burger King a decis să răsplătească dedicarea partenerilor săi, mai exact a curierilor, prin oferirea unui burger Whopper gratuit la orice comandă înregistrată în aplicațiile de food delivery prin campania #IsolationLookWhopper. Toate acestea deoarece Burger King știe care sunt încercările prin care au trecut curierii în ultimele 3 luni: ploaie, cozi, teama de virus și, să recunoaștem, – look-ul fiecăruia din izolare. Acum, Burger King le mulțumește pentru efort și își cere scuze în numele clienților pentru înfățișarea cu care i-au întâmpinat pe curieri în timpul izolării. Astfel, pentru orice comandă făcută prin aplicație, Burger King va oferi curierului un burger Whopper în numele persoanei care făcut comanda.
“Ne place să fim alături de clienți, să le oferim mereu același gust unic și să-i întâmpinăm cu zâmbete în restaurantele noastre. În ultimele luni a fost greu să ne întâlnim fiind nevoiți să respectăm distanțarea socială și să ne reorientăm. Am apelat cu încredere la partenerii noștri de food delivery, care ne-au ajutat în tot acest timp. Datorită rezultatelor excelente, am decis să le mulțumim și astfel am inițiat campania #IsolationLookWhopper. Timp de cinci zile, pentru primele 90 de comenzi ridicate de la noi, curierii primesc câte un burger Whopper din partea casei, în numele persoanei care a făcut comanda”, a declarat Alan Laughlin, Președinte Burger King AmRest.
Detalii cu privire la campania #IsolationLookWhopper pot fi regăsite si aici.