pentru operaţiunile de Media Buying & Planning din şase pieţe
Burger King a anunţat selectarea agenţiei Initiative pentru operaţiunile sale de media buying & planning pe şase pieţe importante pentru compania americană. În prezent, Initiative se ocupă de operaţiunile de media buying & planning pentru Burger King din Olanda, Mexic şi Spania, la care se vor adăuga şi Germania, Suedia şi Marea Britanie.
Cu această ocazie, Gilian Smith, Senior Director Media and Interactive Burger King, a declarat: “Suntem convinşi că agenţia Initiative, cu care vom lucra în şase din pieţele noastre cheie, va avea o contribuţie importantă la construirea unei abordări inovative în acţiunile noastre de media buying & planning. Initiative a demonstrat deja că ne este partener de încredere în Mexic, Spania şi Olanda, iar acum aşteptăm cu nerăbdare să beneficiem de expertiza lor, mai ales în domeniul marketingului digital, şi în Marea Britanie, Germania şi Suedia.”
“Suntem mândri să ne extindem colaborarea cu Burger King pentru următoarea etapă de dezvoltare a companiei. Strategia de comunicare Burger King este una interesantă, cu multe provocări şi în acelaşi timp deschisă către oportunităţile pe care le oferă mediul de comunicare actual. Suntem nerăbdători să ne aducem contribuţia la realizarea obiectivelor ambiţioase ale companiei Burger King.”, declară Jerry Hill, Joint COO Europa.
{mosloadposition user10}