Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bunica se intoarce pe tv

O bunicuţă hotărâtă, curajoasă şi dedicată nepoţilor ei este eroina noului spot tv al brand-ului Untdelemn de la Bunica ce va fi on air din data de 7 aprilie 2008.

Spotul, care poartă semnătura agenţiei Headvertising, e o adaptare a poveştii unui puşti de 13 ani din Medgidia, Sorin Eduard Manta, câştigătorul concursului „Poveşti de la Bunica”, derulat de Cargill Oils SA (brand Untdelemn de la Bunica) în perioada septembrie 2007 – ianuarie 2008. „Povestea este simplă: o bunică se dă peste cap ca să le ducă nepoţilor plecaţi în Italia mâncarea preferată. Numai că bunica noastră nu e cea cu care v-am obişnuit din campaniile de până acum. Este o bunică a zilelor noastre, e mai mult o superbunică, ce sare dintr-un avion în altul, decât bunicuţa lui Delavrancea”, a declarat Angela Dinu, Sales & Marketing Manager Cargill Oils SA.
   
„Copiii ştiu să-şi imagineze poveşti frumoase pornind de la realităţi mai puţin fermecătoare. De aceea şi noi am ţinut să facem spotul după aceeaşi metodă, încercând să filmăm aşa cum văd ei lumea – mai drăguţă şi mai jucăuşă decât e de fapt. Cu ajutorul butaforiilor, oalele cu sarmale din portbagajele românilor care pleacă cu dor de casă prin străinătăţuri ne-au devenit foarte simpatice. Asta e, suntem un neam de pofticioşi”, spune Rafaela Beldie de la Headvertising.
   
Noul spot al brand-ului Untdelemn de la Bunica închide, practic, campania „Poveşti de la Bunica” care a constat în organizarea unui concurs de creativitate dedicat copiilor cu vârste între 7-15 ani. În urma acestui concurs, 42 de copii din toată ţara vor participa, la finalul lunii iunie, la o tabără organizată la Pârâul Rece, de Untdelemn de la Bunica, în timp ce marele câştigător a intrat şi în posesia unui PC de ultimă generaţie.
   
Echipa Headvertising implicată în proiect: Mircea Stăiculescu, Rafaela Beldie, Andrei Beşliu, Delia Arghir. Din partea clientului, au fost alături de agenţie şi casa de producţie Castel Films, Angela Dinu, Sales & Marketing Manager, şi Felicia Panfilov, Brand Manager. Regia aparţine lui Eli Sverdlov, director of photography a fost Liviu Marchidan, producţia a fost asigurată de Gabi Antal.
   
Cargill Oils este unul dintre cei mai importanţi furnizori internaţionali de alimente, servicii în domeniul agriculturii şi managementul riscului pentru produse şi servicii. Fondată în 1865, în SUA, compania are în prezent peste 158.000 de angajaţi în 66 de ţări. Cargill Oils este prezentă pe piaţa românească din 1996, având sediul central în Bucureşti, 27 de locaţii în ţară şi circa 1.000 de angajaţi. Cargill desfăşoară activităţi în domeniile cultivării plantelor oleaginoase şi cerealelor, îmbutelierii uleiurilor alimentare, rafinării uleiurilor alimentare, managementului silozurilor şi depozitelor de cereale. Cel mai important brand al său în domeniul uleiurilor alimentare este Untdelemn de la Bunica, prezent pe piaţă în două variante – clasic şi pentru prăjit.

Bucuresti, 07.04.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.