Bunge Prio va realiza campanii de media pentru brandurile sale, Floriol şi Unisol, alături de OMD România.
În urma unui atent proces de selecție a propunerilor primite din partea a 4 dintre cele mai importante agenții de media invitate la pitch, OMD România este partenerul ales pentru furnizarea serviciilor de strategie, planificare și media buying de către Bunge Prio, lider în domeniul agribusiness și alimentar.
„Floriol şi Unisol sunt branduri cheie pentru piaţa uleiurilor din România iar prioritatea noastră pentru această toamnă este reluarea eforturilor strategice de comunicare pentru întărirea poziţionării lor pe piaţă. Floriol este uleiul care inspiră sănătate şi poftă de viaţă în timp de Unisol este, cu siguranţă, alegerea românilor atunci când vor să se întoarcă la aromele mâncării româneşti tradiţionale. În acest sens, plănuim campanii integrate care să susţină poziţionările celor două branduri şi avem încredere că OMD România va fi un partener esenţial pentru implementarea cu succes a acestor campanii”, a declarat Adela Vlăduțoiu, Food Director Romania & Bulgaria Bunge Prio.
OMD va dezvolta strategiile de media şi va implementa campaniile de comunicare pentru brandurile din portofoliul Bunge Prio începând cu luna august a acestui an.
Despre Bunge Prio
Bunge Prio este un joint-venture creat în 2012 între Bunge Limited (www.bunge.com, NYSE: BG) și Martifer (www.martifer.com), care integreazã capacitãțile de colectare și procesare a semințelor oleaginoase deținute de cele douã companii în România si Bulgaria. Grupul este unul dintre cei mai importanți traderi de pe piața localã și lider în piața de ulei îmbuteliat și în producția de bio-diesel. Prin facilitãțile sale integrate de producție din Buzãu și Lehliu, Romania, Bunge Prio are o capacitate de prelucrare seminte oleaginoase de peste 1 milion de tone.
Despre OMD România
OMD România este o companie de media parte a grupului internaţional Omnicom Media Group.