un brand născocit de Pygmalion – Advertising Facilitator
Agenţia Pygmalion – Advertising Facilitator a finalizat procesul de branding pentru “Bunătărie”, brand aflat în portofoliul Europa Star Service – un producător de produse de panificaţie şi un viitor jucător pe piaţa lanţurilor de magazine dedicate alimentaţiei sănătoase.
Identitatea vizuală dezvoltată de Art Directorul Alexu Toader, transpune grafic grija pentru detaliu şi respectul pentru tradiţie caracteristice brandului "Bunătărie". Preţios, dar în acelaşi timp cald şi prietenos, logo-ul este format dintr-o combinaţie de litere, forme şi culori care transmit ideea de natural şi autentic şi îi conferă un grad mare de recognoscibilitate la raft. Practic, povestea propusă prin identitatea verbală este continuată coerent la nivel grafic prin cromatică, familia de fonturi alese şi ilustraţie.
“Am considerat ca avem în faţa noastră un brief din care putem face ceva frumos, de care să fim mândri. Pot spune că s-a mers pe ideea cea mai curajoasă dintre propunerile pe care le-am inaintat către Europa Star Service, ceea ce ne-a dat de înţeles că vom avea un drum lung şi plăcut alături de aceştia” a declarat Andrei Sandu, managing partner al Pygmalion – Advertising Facilitator.
Esenţa brandului are la bază ideea calităţii desăvârşite într-un mix echilibrat de brutărie şi bunătăti făcute în casă, totul într-o armonie idilică. Substantivizarea reclamă pasiunea şi tradiţia păstrate după o rânduială veche, păstrată an cu an şi rumenită la gura cuptorului.
Plecând de la tradiţia vazută ca un ingredient al succesului, meşteşugul morăritului şi panificaţiei capătă valenţe moderne, transformând vechea îndeletnicire într-un business autentic.
Echipa Pygmalion – Advertising Facilitator care a dezvoltat proiectul a fost compusă din Andrei Sandu – Managing Partner, Alexu Toader – Art Director, Alexandra Mocanu – Account Executive, Ciprian Banică – Head of Copy, Mihai Lungeanu – Creative Partner, Raluca Mihălăchioiu – Senior Public Advisor. Din partea Europa Star Service agenţia a lucrat cu George Mănescu – Marketing Manager Bunătărie.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}