După ce, la începutul lunii octombrie, elefant.ro a intrat în camera Lowe, agenția a creat deja primele spoturi pentru populara platformă de eCommerce, acestea fiind și primele execuții ce fac parte din campania de imagine lucrată pentru această toamnă. Initiative este agenția care se ocupă de componenta de media a campaniei.
Spoturile spun povestea emoției și a nerăbdării care apar în momentul în care cutia verde ajunge în mâinile cumpărătorului, iar tot ceea ce îl mai separă de obiectul dorit este doar ambalajul. Paradoxal, ambalajul reprezintă și primul contact fizic pe care clientul îl are cu brand-ul, căci cutia verde este deja un brand icon. Dacă cel mai des asemenea icon-uri ocupă un loc de cinste în comunicarea de brand și sunt tratate cu smerenie, pentru elefant.ro, Lowe a ales să încalce regula și să pună cutia verde în lumina reflectoarelor într-un mod diferit: distrugând-o. Tehnica “sabotajului” a fost folosită tocmai pentru a arăta că cea mai mare bucurie o reprezintă comanda în sine: mix-ul de preț, rapiditate în livrare, gamă largă de produse. Mai mult, mesajul transmis în final – bucuria vine din interior – reprezintă headline-ul campaniei și exprimă importanța pe care elefant.ro o acordă calității produselor pe care le oferă clienților săi.
Spoturile pot fi vizionate aici:
„Lowe ne-a surprins cu o abordare neconvențională, cu un mod neașteptat de a prezenta brand iconul nostru și cu spoturi pe cât de puternice, pe atât de autentice. Mesajul propus pentru această campanie completează armonios strategia noastră de brand – este simplu însă și foarte ofertant. Curiozitatea și nerăbdarea sunt, în această situație, două atribute pozitive care surprind starea pe care cu toții o avem atunci când primim cutia verde de la elefant.ro. Mai mult, strategia de media propusă de Initiative ne-a convins printr-o abordare directă și coerentă a publicului nostru țintă”, spune Oana Cazan, Brand Manager, elefant.ro
„Ultima dată când am cumpărat ceva de la elefant.ro am deschis cutia cu cheia de la mașină, o foarfecă și mișcări de rupere aplicate transversal și oblic cu o forță modică. Mai exact… am făcut cutia praf. Și cred că asta facem toți. Ne transformăm când rămânem singuri cu ceea ce ne desparte de obiectul cumpărat. De-aici până la spoturi n-au fost decât… multe ore de discuții, multe idei și mai multe feluri în care putem scoate în evidență cutia verde de la elefant.ro, păstrând însă contextul dat de nerăbdare”, adaugă Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, Lowe Group.
„Să construim o strategie care să maximizeze reach-ul pentru un brand care activează într-un segment de piață unde concurența este extrem de vocală și vizibilă a fost o provocare pe care am acceptat-o cu entuziasm. Ne bucurăm să avem în elefant.ro un client curajos, deschis propunerilor noastre”, declară Andreea Dinescu, Client Service Director, Initiative.
Promovarea campaniei de imagine a debutat pe 12 octombrie cu primul spot TV, obiectivul fiind acela de a genera un reach rapid pentru a determina consumatorii să adauge brandul elefant.ro în lista lor de preferințe atunci când vine vorba de shopping online.
Elefant.ro este reprezentat de Alen Todorov (Head of Marketing) și Oana Cazan (Brand Manager).
Echipa Lowe este formată din Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Dan Costea (Senior Art Director), Maria Nagy (Copywriter), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Bogdan Ioniță (Head of Strategy), Alina Bălan (Client Service Director), Alina Floroian (Account Director), Andra Panaitescu (Account Manager) și Cristina David (Junior Account Executive).
Din partea Initiative participă Ruxandra Ștefan (Strategy & Planning Director), Andreea Dinescu (Client Service Director).